July 28, 2011

Bowling Berdua

owh, last week time lunch hour hari jumaat ktorang bedua wat kerja yg tak brape nk giler lar.. hehehhe.. plan yang last minute jugak lar..

plan nye g main bowling kat alamanda.. hehehe.. ater, ari sabtu ada game bowling anjuran JAWI.. tapi x main2 pun bowling nye.. harus lar aku mengedix bila Kak Chu'a ajak g training..

so, ari jumaat tue Kak Chu'a g amek anak dia balik sekolah dlu.. aku terus gerak g alamanda.. tapi sbb aku kuar opis lambt skit, of coz lar dia smpai dlu.. so booking lane sume dia yang settlekan.. aku smpai2 kat dlm tmpt bowling tue melilau lar carik dia.. rupanya dia g salin baju.. aik, mana aci kan.. xkan aku sorang nk men pakai baju krung.. sib bek dlm keter mmg ada baju.. kebetulan minggu tue kan aku ulang alik SA..

patah smula ke parking, amek baju n tukar laju2 dlm toilet.. smpai kat lane, carik bola trus start! owh, anak kak chu'a join sekaki.. tapi dia main 1 game jerk.. ktorang berdua bantai 2 game..

bape score?? tak yah tayang lar.. mmg tah pape punye score.. hahahah.. nie sume salah tangan yang tak dibedung dari kecik!! hahhahahaha..

tapiiiiiiiiiiiiiiiiii kannnnnnnn.. malam tue lagik buat kerja gilerrrrrrrrrrrr... hihihii..

later aku story yerk..

=p

No comments: