July 7, 2011

Dinner Time!

settle kat saloon, terus carik port nk makan plak.. sbb keluar time tue dkt2 kol 8, so marniey suh aku yang drive.. nvrmnd, tapi sila tunjuk jalan yerk.. aku bukan hafal pun jalan equine tue hah.. g JJ je aku tau.. hehhhee..

ktorang g dekat2 area situ jerk.. ape tah nama kedainya.. aku pun tak ingt da.. marniey slalu lar makan sini.. aku jarang pusing area equine nie..



dedua lapar nasik.. so amek nasik putih ngan lauk pauk nie sume..

tom yam dia out giler okehhhhh!! ape ke hal tom yam leh jadi manis kan.. aku paling menyampah kalo makan nasik ngan lauk2 yg manis.. hilanggg laparrrr terus..

sib bek ayam goreng kunyit dia sedapppp!! aku lenjan tue ngan smbal belacan jerk.. pstu wajib lar ada telur dadar.. hihihi..

makan2 smbil bergosiiiipppp!! owh, sgt besttttt!!

lis, ble nk mulakan sessi menjoyah kita?? hahahhaa.. manyak gusippppp nie mau shareeee..

=)

No comments: