July 6, 2011

Liga Bowling [KSK 5]

hari sabtu last week, ada liga bowling utk kali ke5..

lepas miqhael ngamuk2 ari jumaat malam tue, aku balik putrajaya smula.. mintak tolong mmber aku amek.. keter tinggal kat SA coz BIL aku nk anta p servis! tq my fren.. menyusahkan ko je kena tunggu aku..

hari sbtu nk ke alamanda sana pun mintak tolong ngan abg ofis gak.. hahahhaa..


owh, utk games kali nie mmg mood amek gambar aku kedaung giler.. hahahah.. aku da habis main baru aku p snap gmbar kat lane org.. gmbar lane sendiri mmg tarak! aku pnye point pun tah hape2 jerk.. gasak lar yerk.. ai da cop no 30! jgn sape2 berani rmpas no tue dari aku!! awasssss!!


time nie ngah tunggu lagik beberapa lane yang tak habis lagik.. sbb lepas habis yg nie, smbung plak utk sape2 yang tak men last month..

owh, itu piala yg atas meja tue adalah piala pusingan..

elo ery, aku tak heran pun okeh kalo ko dpt piala tue.. next year confirm kena pulang semula.. dpt buat peluk cium tatapan ko buat sementara jerk.. hahhaha.. **ayat org dengki!**


owh, buat pertama kalinya ada buat lucky draw.. cabut no lane.. aku n partner lane aku pun dpt gak hamper nie.. sib bek 1 lane 2 org jerk.. so boleh jadi tamak haloba ngan hamper nie.. hahhaha..

hillary, bila mau amek bahagian ko?? kang den balun sume kang..


giler pnye kerek abg asri dpt buat 9 spare.. ari tue kerek dpt buat 5 strike.. citer nie jer 5 hari 5 malam pun belum tentu senyap.. hari2 confirm dia petik pasal 9 spare nie nk kasik dak2 lain panas hati.. terbakar je mmber yg lain dengar kan.. hahahhah..


utk yang tak main last month tue ada dlm 5 org.. so kita guna 2 lane yang tengah jerk.. sementara nk tunggu dorang habis main 3 frame tue, ktorang larik p makan kat food court dlu..

settle sume2 tue, balik ofis tunggu mmber aku pick up aku.. coz ktorang ada plan yang 'unsangkarable'.. hehheheh..

owh, malam nie dorang ON untuk Hati Panas lagik kot.. muahahah.. gasak korang lar yerk.. aku nk p layan perasaan sesorang dlm wayang malam nie.. citer Sekali Lagi.. anyone nk join?? jomssss ~ ~

=p

No comments: