July 20, 2011

Pratunam Market

dari McD moh lar gerak ke Pratunam Market yerk.. da bertentang je ngan Platinum.. boleh tak tau selama ada kat Bangkok.. hari last baru tau yang Pratunam depan Platinum.. padahal 3-3 hari tue menjaja je muka kat Platinum tue hah.. heheheeh..



mcm2 ktorang menyoping kat sini.. byk nye baju budak2 lar.. akak aku borong baju raya siap2 utk anak2 buah dia.. utk miqhael of coz lar dpt skali kan.. pastu utk jiha n najmi jugak..

eh, alonggggg.. kita tertinggal baju utk Najib lar.. hihihhi..

pastu FM pun beli kat sini.. tapi jgn harap lar dpt bargain.. ttp harga dia jugak.. belasah je lar.. kang takde menda plak nk beli wat kenangan kan..

utk aku?? mmg tak beli pape kat sini.. sbb aku da decide, kalo xda yang aku berkenan kat Pratunam nie, mmg aku menapak masuk Platinum smula!



ini budak tah macm mane tah boleh ada kat tgn mat saleh tue.. padahal duduk atas mummy dia memula.. aku toleh smula, eh2, da bertukar org lar plak..

nie mmg tak takut org pnye budak.. pantang org hulur tangan, mengikut ajer dia.. bahaya betul!

helloooo.. anty dia nie u xnak dukung gak ker?? hahahahhaa..

settle pusing pratunam market nie, ktorang ke Platinum smula.. ater, aku nk perabiskan duit gak.. tapi aku sorang je lar yang menyoping.. diorang bertiga g lepak kat bawah.. coz akak aku tak larat nk jalan da..



hasil rembatan aku sorang dlm Platinum selama 45mins.. heheheh.. sbb da tau nk beli ape, tuju terus lar ke kedai yg aku da aim sesiap.. tingkat bape, lorong mana sume da hapal..



nie cmpur skali ngan barang2 yang akak aku n BIL aku borong.. owh, kemeja n slack yang BIL aku tmph pun dpt petang tue jugak.. dorang anta kat lobi hotel.. suka ar dia dpt baju kerja baru kan.. cmpur lagik kasut 2 pasang..

katanya 3tahun tak yah beli baju.. kita tengok lar yerk 3 tahun BIL aku tue cmne.. hahahhaa..

malam tue adalah operasi mengemas beg!

=p

No comments: