July 6, 2011

Menangis Dekat Sejam!

hari jumaat ari tue hari yang penuh dengan dugaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn!!

iyerrrr, dugaaaaaaannnn perangai miqhael.. hahahhahaha.. adikkkk, jgn lar wat gitu lagik dik oiiiiiii!! mak ngah yang kesian tengok ko tau tak!!

akak aku balik lambat ari jumaat tue.. so aku dari ofis pun dlm kol 8 lebih gak lar.. sbb aku tgu call akak aku kan.. ngam2 smpai SA, aku p amek dia kat umah mak cik tue, pastu bwk dia msuk umah.. time nie dia okeh lagik.. main2 dlu.. aku pun sng hati lar kan..

jap lagik bila dia da start panggil dadddyyyyy.. mummyyyyyyy.. pastu terketuk2 pintu bilik mummy nye..

aku pun ckp lar..

mummy ngan daddy keje lar syg.. lum balik lagik.. adik tinggal ngan mak ngah dlu eh..

pastu dia pandang aku, dia pandang pintu bilik mummy dia.. dia pandang aku, dia pandang pintu bilik.. sudahnya terus menangissssssssss!!



nampak je gaya mcm ngah tdo.. nan hadonya.. tue ngah tersedu2 menangis.. tah hape yang dia sedih tah..

aku bancuh susu dia pun dia tak nak.. tepon mummy dia suh dia ckp ngan mummy dia pun dia geleng2 smbil tolak hp smbil nngis yang sedih bebenor.. mummy dia pujuk over the phone pun tak jalan jugak!

cer bayangkan dia menangis sedu2 gitu lebih dari 1/2 jam.. aku dodoi tepuk2 pun dia booo layan jugak.. bila aku dukung, tepuk2 belakang tue.. ada time dia benti nngis.. pastu mata mmg da kuyu nk tdo da.. dlm hati aku ‘tdo lar cpt A’el.. dari nngis mcm nie jer..’


n yessssss.. lepas da menangis sedu2 sume dkt 1/2 jam tue, finaaallllyyyyyy, dia tdo gakkkkk!! legaaaaaaa akuuuuuu!!

itu pun ingtkan da lena da, sekali benti tepuk2 belakang, tetbe dengar nngis smula.. tapi mata pejam.. tue sah2 terbawak2 smpai dlm tdonya..

mummy dia smpai umah kol 10 lebih.. time tue da selamat dia tdo ngan tak minum susu.. owh, nie pestime dia wat perangai nngis2 gini.. slalu takde hal pun kalo tinggal malam2 berdua ngan aku jerk.. tue sah2 mencarik ‘candu’ dia.. ater, seharian tak dpt ‘candu’ kan.. hahhahha..

=p

2 comments:

Anonymous said...

olololo ciannye die..heheh..cemane la kalau da ade adik die nanti..haihhh..-bet-

yaTy ♥ said...

bet,
tau xpe..
jgn lar dia wat yg pelik2 bila ada adik nnti..
fengsan nk layannn..
hahahahah..