July 19, 2011

Breakfast Sambil Berprojek!

hari ke3 berbekfast di hotel.. tetap menu yang sama.. heheheh..

daddy melayan anaknya makan.. dak kecik nie demand okeh.. nk makan sendiri nasi tue.. tapi sambil2 tue daddy dia suapkan lar jugak.. kalo nk tunggu dia makan betul2, tah bape butir je nasi yang masuk dlm mulut..

mcam hari sebelumnya gak.. memula kasik kenyang perut masing2 dlu.. roti bakar + kentang goreng + pan cakes + kopi o + fresh orange.. nie mmg menu aku wajib tiap2 hari.. hehehhee.. larik menjunam diet aku kat Bangkok nie.. ater ko, kena ada tenaga extravaganza skit lar bila datang sini.. tenaga untuk dukung miqhael.. huhuhu..

akak aku tgh menggaramkan kentang goreng.. ater, tawar sgt.. x berasa.. kita tabur garam lar skit yerk..

tupperware bawak sesiap dari bilik.. kebetulan akak aku jadikan tupperware tue bekas ubat.. ape lagik, ubat2 sume kuarkan, basuh kasik wangi then kita wat tapau makanan yerk.. belah bawah letak roti bakar 4 keping then alas ngan tisu letak plak kentang goreng.. siaaaappppp!!

fresh orange hotel pun ktorang tapau gak.. hahahah.. sib bek botol ada 1 jerk, kalo ada 2, mmg aku tapau dedua botol..

hari2 ktorang bekfast port yang sama.. pastu bersepahnya pun sama gak tetiap hari.. mesti org yg mengemas tue tension bila kemas meja bekas ktorang duduk.. nasib lar yerk.. ada budak kecik mmg bersepah tak sudah..

patung kegemaran miqhael.. hari2 mmg dia main ngan patung nie.. sib bek ko tak bwk nek bilik.. hihihi..

ktorang je bekfast dekat sejam.. hehhehe.. ater, menunggu turn nk bakar roti bakar kan.. ulang alik nye lagik.. nvrmnd lar, asalkan perut kenyang.. hihihi..

=p

No comments: