July 14, 2011

Bangkok Here We Come!

hoyeeeeyyyyy.. masa yg mmg ditunggu2 sesangat.. smpai gigih p clearkan nama kat PTPTN kan.. hihihhihi..

owh, tix sume da beli hjung taun lepas.. n patutnya ktorang pegi berlima.. skali ngan kwn BIL aku n wife dia.. tapi sbb wife dia preggy n alahan teruk, so dorang cancel untuk join ke Bangkok nie..

pagi jumaat ari tue aku da gerak g umah akak aku.. smpai sana tolong diorang packing2 pape yang patut, then terus gerak ke putrajaya semula.. aku tinggal SAA kat opis.. then mintak tolong abg asri anta ke ERL.. nek ERL lagik sonang! budak tecik tue time nk tunggu ERL merata dia pegi.. sabor je lar.. sib bek tak terjun landasan.. hehhehe..

dalam ERL dia melayan makan roti yang mummy dia sempat beli.. ktorang smpai kat ERL nie just nice jer lagi 7 mins ERL nya nk smpai.. 1 station sajer, turun kat Salak Tinggi then naik shuttle bus yang mmg da standby kat situ.. terus lar ke LCCT sana..

smpai LCCT, terus tuju kaunter utk check in akak aku.. aku pnye ngan BIL da settle thru online.. akak aku pnye tak sure nape tak leh thru online.. mayb sbb dia pnye skali ngan infant kot.. settle check in utk akak aku, terus lar mencarik port utk makan..

miqhael adalah teramat happy bila dilepaskan kat bawah.. hahahhaha. habis merata dlm tue sume tmpt dia nk pegi.. mesti 1st time ko jmpe tmpt lapang mcm nie kan adik.. sbb tue ko teruja melebih2.. overdose okeh dia pnye happy dapat berjalan.. bkn dia kisah ada org ke tak dpn dia.. menonong je langkah dia.. hahhaahha..

sib bek jatuh pandai bangun sendiri.. jalan pun tak balance lagik.. hihiihi..

ape tah nama tmpt yang ktorang makan nie.. Asian ape ke benda tah.. aku belasah je amek nasi lemak.. lapar giler.. dari pagi tak makan pape lagik kan.. sib bek lar nasi lemak nya sedap.. tapi harga jgn citer lar yerk.. mahal nk mmpusss!

yeaaaahhhhh.. masa untuk berlepas.. oh, time nie mmg on time.. kol 3.30 sharp mmg flight da depart.. sib bek takde delay2.. tak larat da nk kejar miqhael kat LCCT tue.. hahahaha..

yeaaaahhhh.. selamat smpai Bangkok.. jgn korang pelik napa baju miqhael bertukar kaler yerk.. hihihii..

bdak tecik nie muntah masa kat LCCT.. ater, baru lepas makan, da mintak aku dukung cmpak2 lambung2 tue kan.. time nie dia muntah skit jer kot.. sbb bila cium2 dia da bau masaaammmm.. hihih.. tengok2 kat baju dia da basah skit.. sah lar tue muntah.. terus lar tukar baju biru tue hah..

pastu masa ngah Q utk imigresen, dia melangut berjalan dlm tue, aku follow je lar dari belakang.. time nie pun dia muntah betul2 pnye.. tapiiiiiii kan.. sib bek dia bijak pandai.. tau nk muntah, laju je dia bongkok kan badan dia skit.. so takde lar kena baju dia.. bijak lar adik nie..

dari airport, naik taxi terus ke hoteeeellllll..

=)

No comments: