July 13, 2011

Lunch Di Hari Ahad

hari ahad last 2 weeks, cm biasa larik ke SA jap utk amek keter.. ingtkan nk suh marniey send kat erl jer, pastu tetbe dia kata bek aku ikut ko je terus.. nnti leh tgk miqhael..

hah, moh lar kita gerak yerk.. kol 1 lebih gak baru ktorang kuar.. ater, bangun tdo pun da lambt.. hehhee..

ngam2 smpai SA, akak aku ngan BIL aku nk p lunch.. keter pun kebetulan tak antar servis lagik sbb ari sabtu tue akak aku kena kerja, so kuar skali harung.. bwk keter ke tmpt servis, pastu gerak p makan..


tak ingt lar makan kat mana nie.. mushroom soup + garlic bread utk miqhael..

akak aku amek soto, ktorang bertiga amek nasi goreng kampung jerk.. hehehhe..


tengok lar roti kat tgn dia.. kemain panjang lagik.. akak aku bagi yang kecik dia tak mo.. dia mintak yang panjang.. kasik je lar.. sbelum dia start drama dia nnti kang..


my sirap bandung.. eh, sume2 air dia letak dlm bekas mcm nie.. da mcm balang kuih raya.. huhuhu..


seeeeeee.. dedua roti dia nk konker sesorang.. smpai sini je aku smpat snap gmbar.. sbb leps tue dia da start drama dia.. hahahhaa..

puncanya sbb makanan mummy dia da smpai.. mummy dia terus makan, lupa nk suap mushroom soup kat dia.. terus cengeng, meleleh air mata ngamuk2 segala bagai.. hahahha..

owh, ini budak sgt sensitip ooooo skanggggggg!! tinggi sore sikit je terus mencebikkkk.. nyampaaaaahhhh.. hihihihiih..

eeeee.. malu lar A'el aunty marnie tgk awak ngamuk2 mcm tue..

1 comment:

lily lotus said...

mak aii, minum air dalam balang? ekekke