July 8, 2011

Passport!


comel dok?? huhuhuhu..

aku pestime tengok gmbar passport dak kecik nie, terus terbahak2 aku ketawa..

adikkkk, angah nmpak tlinge awak dlu lar syggggg!! heheheh..

owh, ada tragedi time nk g amek pic passport dia nie.. boleh tak ngah nak siap2kan dia, dia tertumus ke lantai! hah, hamek lar.. meraung tak hingat 1 umah..

smpai berdarah2 bibir bawahnya.. kemain panjang lagik.. sah2 kena gigi atas tue.. aku ape lagik, bukak peti ais amek ais seketul ler nk kasik darah tue kurang mengalir.. bertambah meraung si kecik nie..

kena lar kepit kalo nak dia duk diam.. tue pun siap disemburnya aku.. sabor je lar.. hehhehe.. owh, hari amek pic passport dia nie, hari yang ktorang ke PTPTN tue.. 

nie tak tau da kali ke bape yang dia tertumus..

anw, we going to fly fly fly makan angin.. hhehehehe..

=)

2 comments:

oMe aNaT aMiNuddiN said...

wah..nk g ane tu kak?jgn lupe ole2 ye?hihihi..

yaTy ♥ said...

farah,

adaaaaaa.. tapi yang tak seberapa je lar yerk..

=)