July 21, 2011

Foot Massage!

sebelum kebabooommm di malam akhir tue, moh lar kte menerai foot massage kat hotel tue yerk.. 350 Baht for 1 hour.. kita layaaaannnnnnn..

1st time kot aku buat foot massage nie.. memula plan nk 1/2 jam sorang utk aku ngan akak aku, sekali tak boleh larrrrr!!

jadinya, aku try dlu foot massage nie.. akak aku tengok je dlu.. sbb dia tengah 50-50 nk buat ke tak..

bila kaki kena scrub adalah sgt bestttttttt!! nak2 ada org buatkan utk kita.. hahhahaha.. syiiiioooookkkkkkk!!!

ready utk dibelai2 dimassage.. hhehehehe..

aku masa dia nk massage tue mmg da berdebar da. jgn lar aku bantai gelak ke ape ke kan.. aku nie ada part yg aku over geliiiiiiiiiiiiii.. huuhuuhu.. sib bek lar tapak kaki nie tak termasuk dlm kategori tue.. so boleh duduk dengan sng lenang sajer..

dua beranak menjadi pemerhati dlu.. hehhehe..

sedang asyik dimassage.. muahaha.. best ko akak tue massage tapak kaki aku nie.. jgn kata tapak kaki, ngan betis pun dia massage gak.. syorgggaaaa betul..

barang yang dia gunakan.. aku pun tak tau amenda.. hihii..

time aku da start massage tapak kaki, terus akak aku decide dia pun nk wat jugak.. hehehhee.. tapi of coz lar aku habis dlu.. sbb aku start awal kan..

miqhael adalah t/jwb daddy dia utk jaga selama sejam mummy dia bermassage! tapi korang ingt dak kecik tue reti ke duk dendiam.. nan hadonya.. habis dia susun atur smula batu2 kat tepi spa tue..

org spa nie bwk dia jalan2 lagik lar dia suka kan.. pastu bila msuk spa smula, dia smbung sesi mengemas dia balik.. daddy dia time nie da start mcm nk demam..

aku pnye turn settle jer, of coz lar kena take over jaga budak kecik tue.. tapi kejap je lar aku lepak ngan dia kat spa nie.. pastu aku angkut dia naik bilik.. kasik susu lagik sng.. baru dia diam skit..

owh, lepas nie leh try lagik foot massage..

=)

No comments: