April 4, 2011

World Invasion : Battle of Los Angeles

hari rabu cm biasa lar kan.. movie day ktorang.. hahhahaha.. disebabkan hari rabu tue 30hb.. cun pun tak keluar lagik.. xpe kita layan cite lain dlu.. hhehehe..

booking sume ain yg uruskan.. aku okeh je citer pape pun..

IMG03173-20110330-1945

disebabkan aku smpai dlu, aku lar p collect ticket kat kaunter nie sesiap..

ain tue nama je umah sekangkang kera ngan alamanda nie, tapi dia gak smpai lewat.. aku yg umah kat hujung dunia nk ke alamanda nie pun leh smpai awal dari dia.. hahhah..

terbakar lar minah tue kena pot pet pot pet..

IMG03174-20110330-1947

slalu bertiga jer.. kali nie berempat plak.. kak dahlia join ktorang skali.. hhehehe..

ngam2 ktorang msuk wayang tue, baru nk start movie nye.. so bagus sgt timing ktorang.. xpyah nk layan iklan yg panjang2 tu.. huhuhu..

sblm masuk wajib lar beli new york chicken.. sedaaapppp!! ater, da lapar kan.. pop corn pun aku rembat gak.. hihii.. aku gini lar yerk, kalo lapor mcm2 nk dimakan.. pastu dalm wayang tue aku lanting pop corn suh diorg makan sama.. hahhaha..

Battle of Los Angeles nie pun bestttt.. memula ingtkan pasal ape lar.. rupanya pasal perjuangan utk selamatkan kawasan diorang daripada serangan makhluk asing..

makhluk asing nie pun tak tau daripada mana asal usulnya.. tapi diorang turun ke bumi nie sbbkan nak curik air yg ada kat bumi.. tapi yang kawal makhluk asing nie adalah dari sistem.. so dorang kena carik mana pusat kawalan makhluk asing nie.. biasa lar kan, dlm pada nk carik pusat kawalan makhluk asing tue, sure lar mcm2 cubaan utk dorang semua..

nie aku bek hati aku copy synopsis nye yerk..

For years, there have been documented cases of UFO sightings around the world - Buenos Aires, Seoul, France, Germany, China. But in 2011, what were once just sightings will become a terrifying reality when Earth is attacked by unknown forces. As people everywhere watch the world's great cities fall, Los Angeles becomes the last stand for mankind in a battle no one expected. It's up to a Marine staff sergeant (Aaron Eckhart) and his new platoon to draw a line in the sand as they take on an enemy unlike any they've ever encountered before.

IMG03175-20110330-2227

settle movie, terus g tuju ke food court.. smpai2 sini mmg da tak byk pilihan pun yg tinggal.. ater, dekat kol 10 da kot time tue.. majoriti da sibuk berkemas utk tutup..

aku p larik ke mcd.. tapau nugget.. hhehehe.. tapi fries ngan air aku lanting ke kak zura.. huhuhu..

IMG03176-20110330-2228

xda org da, boleh lar nk usik buah2 dlam tue kan.. cer kalo ada org lagik kat situ, confirm xda nk godek2 buah dlam bekas tue..

dorang sume beli kat food court nie.. masing2 amek yang bersup.. ater, kedai tue je pun yg bukak lagik.. sib bek aku tak beli.. x sedap pun sup nye..

IMG03177-20110330-2228

smbil makan smpt lagik dok berborak memacam.. kak dahlia lar paling byk wat lawak.. boleh tahan okeh lawak mu kak.. terbahak2 ktorang ketawa.. sib bek takde org da.. yang ada pun cleaner jerk..

settle makan sume, terus gerak balik umah.. smpai umah, mandi2 terus kebaboommm tdoooo..

=)

No comments: