April 21, 2011

RnR for Duriannnn!!

otw balik dari Kuala Sepetang tue, kat RnR mana tah ktorang benti utk solat jap..

pastu cm x biasa plak kan.. nmpak durian confirm lar bertanya.. alang2 da bertanya tue, confirm lar nk ngap gak!

IMG03606-20110410-1845

IMG03607-20110410-1846

kat sini amek 2 biji jer.. gile nk hamek berlonggok.. da lar harga pun boleh tahan kan.. hehehe..

tapi biji yang kedua tue ada keras skit.. so diorang ganti ngan yang lain.. okeh lar kan kalo mcm tue..

miqhael kali nie tengok jer.. x dpt makan pun..

eh, tau tak.. durian2 yang dorang jual kat sini sume men gantung2 jerk.. so aku saje jer lar smbil dukung miqhael tue, aku bagi lar dia pegang2 buah2 yang tergantung kat situ kan..

so happy lar dia ketawa2 sume.. skali da terpegang durian, terus taknak pegang buah lain da.. hahahha.. aku sua2 tangan dia kat pisang pun, laju je dia tarik balik tangan dia..

hahhaha.. bagus, pasni mak ngah beli buah dorian yang plastik.. biar adik duk dendiam skit..

ktorang smpai umah mlm tue dkt2 kol 11 gak lar.. aku smpai umah terus packing barang yang nk bwk balik putrajaya.. akak aku sodap ar.. dia cuti esoknya.. huhuhu..

=)

No comments: