April 25, 2011

Dinner @ Putera Ayu

hari ahad, ktorang p dinner kat putera ayu.. nie kali ke2 aku makan kat sini.. BIL aku balik kelas, terus gerak.. dia tak dan nek umah pun.. ktorang turun bwah terus..
IMG03788-20110417-1916
org sibuk pilih menu, dia pun nk memilih sama.. tapi kepala dok pusing ke belakang.. hahhaha..
IMG03789-20110417-1919
tengok ar.. meleka tengok ikan dlm tue.. suke benor ngan ikan2 dlm kolam nie.. kang kejap2 kang dia toleh pandang.. kejap2 kang toleh lagik..
letak dia dlm baby chair tue pun, merata da yerk berpusing.. ngan dia ngan kerusi2 tue pusing sama.. hahhaha.. dok tawaf keliling meja nk kasik dia nmpak ikan2 dlm tue..
IMG03792-20110417-1929
menu adalah sepesen mcm yang seblum nie.. just tmbah telur bungkus sajerk..
tapi makan kali nie, ikan pari bakar dia isi adalh meliat tak sudah.. jenuh aku nak mengorek isinya.. akak aku smbil makan dok pegang miqhael n suap dia skali.. sbb dak kecik tue tak nak duk dlm baby chair.. dia kan ada mood2 dia nk duk dlm tue ke tak..
jadinya aku terpaksa lar makan laju2 yerk.. sbb nk take over budak tue.. ngan aku sng jerk.. aku kasik dia duduk dlm bby chair, pastu aku sumbat dia ngan buah laici.. hahhaha..
anak buah aku tue kan makan je segala buah.. mana penah dia tolak..
=p

No comments: