April 12, 2011

Mencarik2 Tisu.. =)

aku nk update citer g cuti2 tue.. tapi tue lar.. gmbar merata2.. nnti tunggu aku collect sume2 pics, pastu aku kasik up citer tue ek..

wat sementara nie aku kasik up dlu mane2 entry yang dok terperuk dlm draft aku yerk.. korang ksik layan jer lar.. hehhehe..

=)

IMG03359-20110408-2253

IMG03358-20110408-2253

nie antara salah satu kerja yang akan buat dia duduk diam setempat.. sbb nya dia mmg khusyuk bila mencarik2 tisu nie..

brani lar ko nk kaco dia time dia carik2 tisu nie.. confirm dia cakar jer nnti.. huhuhu..

eh, adik g balik johor lar dik.. g tolong tok ibu carik2 ayam utk wat soto.. hahhahah..

eh, tok nye kata dia tak comel da botak.. hello tok, comel okeh botak2 nie.. macho ape.. mesti tok lupa pakai spek kan A’el.. hahhaha..

dia da mkin besar nie, mmg byk ikut rupa akak aku kekecik dlu..

No comments: