April 26, 2011

The Boys!

last week hari slasa, aku p layan dak2 ofis yg lelaki men futsal.. sib bek korang men bwh umah aku je tau.. ikut suka aku leh trun kol bape.. tak yah nk start2 keter bagaikan.. jalan kaki ke blok sebelah sajerk.. hahahha..

IMG03796-20110419-2213

dorng nie kalo sepak bola tue sumenya sepenuh perasaan ek.. aku tgk dari jauh pun da nek seriau dengar bunyi sepakan dorng tue..

IMG03798-20110419-2213

smbil layan dorang training, smbil aku update blog.. heheheh.. pasang lagu layan perasaan sesorang kat bwh pondok nie hah..

ada 2 group.. dorng men ngan group dari mana tah.. lepas ko gol, aku gol, pastu ko gol, aku gol balik.. hehhehe..

owh, dedua group pun bijak membuli aku yg dok kat luar court.. men futsal smpai terkluar2 bola dari court..

IMG03799-20110419-2214

aku lar g tolong kutip bola.. pastu baling kat dorang smula.. da lar pagar tue tinggi giler.. baling2 tak lepas..

takde pilihan da, aku kena lar diri atas kerusi kat meja bulat tue.. sib bek lepas okeh.. kalo tak mau aku naik atas meja bulat tue terus hah..

tak gentleman ar korang buli pmpuan.. hahhahaha..

=p

No comments: