April 5, 2011

Projek Si Kecik

IMG03204-20110402-1548

IMG03205-20110402-1550

IMG03206-20110402-1550

IMG03207-20110402-1550

IMG03208-20110402-1551

IMG03209-20110402-1551

IMG03210-20110402-1551

IMG03211-20110402-1551

IMG03212-20110402-1552

IMG03214-20110402-1553

kejadian adalah pada hari sabtu.. mummy nye sedap tdo.. dia time nie da bangun tdo.. aku baru nk lelap mata, dia da celik.. xkan aku nk lelap gak kan.. so layan lar dia main..

tetau jer dia da bangun berdiri tepi sofa tue, dok korek2 handbag mummy nye..

tue sume urutan dia pnye kerja lar tue.. pastu pandai, g korek smpai jmpe purse aku.. purse mummy nye berzip, bukan dia reti nk bukak pun kan..

main cmpak2 je duit aku dlm tue sume.. sabor je lar tau..

tue pic last dia dok leka pegang syiling 50 sen.. pastu dia cmpak atas toto, dia kutip smula.. dia cmpak lagik dia kutip smula..

hei, ingt mak ngah nk bg ke awak men2 duit syiling?? jgn harap la yerk.. tercekik kang tak memasal jerk..

6 comments:

Chegu Zubir said...

sempat lagi membuat operasi si kecik nih..hehehe

jom baca
.: KRONOLOGI ZAMAN YANG WAJIB DIFAHAMI OLEH UMAT ISLAM KINI :.

yaTy ♥ said...

dak kecik nie sume benda dia smpt buat..
hehehe..

Beti said...

gerammm je aku tgk ketul2 kt tgn die tu...hehehe

yaTy ♥ said...

bet,
tgn tue lar yang hari2 aku dok gigit..
hahhaha..

Beti said...

haha..msti dlm hati die..
"makcik tua yg kejam..jage kau aku besar nanti!!!"hahahah

yaTy ♥ said...

oit bet,
tue macam dalam hati ko jerk..
hahahhah..