April 7, 2011

Bertukarrr!!

hari ahad ari tue kan, kat umah akak aku dok kecoh isu air tue kan.. especially dgn management yang bongox itu..

so dari pagi mmg kte 2 beradik x mandi2 smpai ke ptng.. miqhael saje yg mandi.. budak tue mandi smpai 2x.. hhahaaha..

IMG03293-20110403-1731

korang tengok lar bape serius muka dia.. serius + poyo okeh!! budak ni over tau.. berlakon je lebih.. cer kalo datang angin menyengih dia, tersengih2 jerk.. nyampah aku tengok..

itu kan belakang, mummynye tengah menahan amarah.. time tue belum meletup kaw2 lagik..

IMG03294-20110403-1731

hah, kan aku da ckp.. budak nie poyo jer lebihnya.. hahhha..

eh2, gigi dia da 5 batang.. 3 batang hok atas, 2 batang hok bwh.. tapi gigi atas dia kelakoorrrrr.. nnti aku kasik snap yg dkt2 pnye.. hehehe..

sila abaikan perut berlapis dia tue yerk.. nie berlenggeng gara2 baru settle tukar pampers.. baru nk sarung seluar, dia da larikkan dri dia..

payah da wei nk pakaikan baju ngan seluar dia.. aku pun kekadang nek tension.. ada je benda dia nk buat.. hahahha..

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

cute senyum nampak gigi.. mummy dia kat belakang tu tahan marah errkkk tatutttttt

yaTy ♥ said...

burok kak gigi dia.. hehhehe..
haah, tgu masa nk letup kaw2 tue hah..
=)