April 5, 2011

CUN CUN CUN!!!

hari rabu tgk movie.. hari khamis pun p larik tgk movie.. hahahha..

hari khamis pnye movie nie lar yang aku looking forward sesangat.. citer ape lagik kalo bukan citer CUN kan?? hari 1st tayangan, hari 1st gak lar ktorang p terjah tgk.. huhuhu..

IMG03187-20110331-2124

kali nie ktorang tengok bertiga jerk.. kak dahlia tak mo join.. rugi ooooo akak tak join..

IMG03181-20110331-1905

ape nak kata yerk??

pada aku movie nie mmg terbaikkkk!!

ada gembira..

ada sedih..

ada suka..

ada duka..

ada ketawa..

ada nangis..

serius, mcm2 perasaan boleh timbul dlm crita nie.. dlam pada bergelak terbahak2, tetbe leh bertugas sedih..

owh, sila percaya yerk.. aku nngis tengok cite nie.. **maluuuu.. sorok muka bwh meja jap**

iyerkk.. aku nngis part Manis x bagi Luna balik KL smula.. aku nngis part Manis merajuk ngan abg nya Atan tue.. byk yg aku nngis part Manis lar..

aku tak mo bgtau cite nye pasal ape.. nk tau p tgk cite CUN yerk kat wayang..

selamat menonton CUN!

=)

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

memang nak tengok...!!!

yaTy ♥ said...

ye..
sila g tengok kak..
g cepat2..
baru feeling..
=)