April 22, 2011

Training Volley Ball =)

ain n kak zura ada training volleyball last week.. aku biasa lar.. jadi pompom gurl tukang gelak kat tepi court.. hahahah..

owh, kak wati pun men gak.. serius, aku seram tengok tgn diorang lepas men volley ball nie yerk.. lebam semedang.. disebabkan da tau tgn sendiri cikeding, baik lar aku tak main yer.. tgn je tau cikeding.. badan ttp gemokkssss!! tak balance langsung!! hahahha..

IMG03729-20110415-1833

IMG03731-20110415-1841

aku rasa kalo aku yg serve bola tue, sure bola tue jatuh dpn aku gak.. hahahhaha..

IMG03730-20110415-1841

hah, itu ‘abg K’ yang berbaju biru.. wpun kaki dia aku da taram gaya gitu, ttp gak men volley ball.. heheheh..

eh, tak boleh kasik muka dia direct.. kasik snap dari jauh sudah! huhuhu..

okey, weekend nie aku adalah bertapa di putrajaya okeh!! cannot balik shah alam lorh.. start malam nie ktorang da start suka persahabatan dengan ILKAP..

tonite ada futsal.. matik lar aku.. cmne rupa men futsal nnti.. hahhaa.. esok ada badminton n volley ball.. ahad ada ping pong n bowling!! wallaaaaa.. weekend yang mmg fulled gilerrrr!!

IMG03583-20110410-1356

Rayyan Miqhaellllllll.. mak ngah rinduuuuuuuuuuuuuuuu awakkkkkkkk!!! nnti kita 3G ek.. dok dendiam ye kat umah ngan mummy weekend nie..

=)

No comments: