April 11, 2011

Volley Ball =)

netball – aku main

futsal – aku main

badminton – aku main

hoki – aku main

bola baling – aku main

tapi ada 1 bola nie mmg aku surrender dari awal lar yerk.. mmg aku takkan main smpai bila2..

its volley ball.. huhuhu.. seriau je aku dengar bunyi org men volley ball nie.. dok kelepek, kelepuk je bnyi nye..

mine!3687

mine!3686

mine!3685

mine!3688

IMG03343-20110407-1814

ari khamis ari tue aku g tgk budak2 ofis g training.. ktorang kan next week ada wat persahabatan dgn ILKAP utk sume games.. tue yang gigih turun training.. hihih..

sape yang men volley ball nie mmg aku tabik lar yerk.. aku mmpu tengok je sbgai sokongan.. hahhaha..

sape terror wat spike tue mmg terbaik!! wpun aku tak akan main volley ball nie.. tapi nie salah satu games yang aku looking forward if ada sukan komanwel or olimpik.. seronok je tengok dorang men games nie.. smpai terbaring2 atas court lagik..

amacam?? korang minat sukan ape??

4 comments:

OmeAnat Aminuddin said...

sgt2 rindukan bola jaring..huk3

sW33tdARLiNG said...

dulu ada citer jepun pasal volleyball ni.. samasouttt!! waaaaaah masa tu verangan giler wat hantaran halilintar...!! wakakakakaka

yaTy ♥ said...

farah,
ya betull..
aku pun rindu gile ngan netball..
dpt training futsal pun smpt aku men shoot2 guna jaring bola keranjang..
tue pun kalo training kat pancarona sana lar..
lepas gian beb!

yaTy ♥ said...

kak amy,
angan2 itu kena ada..
mana tau 1 hari nnti betul2 boleh buat hantaran halilintar tue hah..
hehhehe..