April 13, 2011

Futsal @ Aktif Futsal, Bangi =)

hah, gasak lar yerk.. aku upkan dlu entry training malam tadi.. gmbr cuti2 tue aku tak kumpul lagik.. hahhaha.. saborrrr ek..

lately nie kan asal petang je hujan, asal petang je hujan kan.. so mmg payahhhhhhhhh sgttttt ktorang nk training samada kat Pancarona or  Court 1 Malaysia tue..

cm smlm gak lar.. sume court aku da booking.. nama aku je lar yg semedang asik naik kan.. heheheh.. tapi da malam tadi hujan kemain melebat, xkan nk proceed gak kan.. haruslar ktorang tuju kat tmpt yang ada indoor futsal.. mana lagik kalo tak ke bangi nun hah! nie pun sib bek petang smlm aku call ada kosong lagik.. so kita kasik zassss 2 jam terus!

IMG03624-20110412-2034

3 orang coach ktorang.. ko hadoooo?? hahhaha.. hamek ko.. smpai 3 coach.. kalo tak reti nk perembat bola lagik aku tak tau lar nk kata kan.. hiihi.. **peringatan utk diri sendiri**

eh, kalo korang tengok sesorang nie dok merembat bola, haiiyoooo.. nk tertanggal kepala aku rasa.. bunyi gedebuk2 jerk.. hoit, korang makan besi ek?? kaki kemain lagik merembat tak hagak2..

IMG03627-20110412-2256

ala coach.. malu2 plak nk tayang muka.. teeetttttt!!

the best part blajar ngan dorang sbb diorang ajar ktorang dari basicccccc!! serius, mmg dari basic pnye dorang ajar.. korang hinggat ktorang men futsal slama nie tau ke cara yg betul nk sepak bola?? nan hado okeh.. bola kat kaki ktorang tue sume ktorang men tunjal2 jer.. janji bola tue bergerak.. hahhaha.. thats y bola ktorang ke mana2 jer.. xda tujuan langsungggg!!

dengan dorang nie lar baru ktorang tau cmne cara sepak bola yang betul..

IMG03628-20110412-2256

owh, yg sorang tue kaki kiri ngah injured.. tapi ttp gak nk menyepak bola.. pastu menyepak tak agak2.. 4 5 kali kena sepak lagik confirm bola tue bocor.. hahhaah..

nie entry kasik puji2 dlu coach yg ada.. nnti tunggu abis tournament baru blh kasik hentam sama dorang.. hahahha.. jahanam dpt ank murid mcm aku nie..

IMG03631-20110412-2257

empunya blog yg selalu dikerah utk sepak bola dari jauh.. hahhaha.. nk tercabut kaki dowhhh..

time coach bagi arahan, boleh lar aku ikut.. pastu ke laut da blik aku sepak.. mintak maaf ye coach.. anak buah korang nie baru nk belajor sepak bola jejauh..

bak kata acik R.. blajar men bola umur 12 tahun, tapi terror nye bila umur da 30 thun.. so faham2 lar yerk, bila yang ktorang boleh terrornya.. sendiri kasik kira bape tahun.. hahhaah..

=p

No comments: