April 22, 2011

Kronologi Tragedi Kaki..

ingt kan entry yang aku tersepak kaki ofismate a.k.a pengurus futsal kat ofis aku tue?? kalo tak ingt p tgk kat sini..

eh, xpe lar.. aku rajin nk tempek lagik skali gmbor nye… tapi kalo nk tau kisahnya, boleh lar ke link tue yerk..

IMG03722-20110414-2004

hah, yg nie.. nie lepas 2 minggu kejadian sepak tue.. tapiiiiiiiiiiikan… its getting worstttttttttttttttt okeh.. bila aku ckp worst.. its reaalllyyyy worsttttttt sesangattttttt!! smpai aku nk tengok berkali2 pun tak sanggup!! seriussssss.. terus rasa bersalah yang teramat sgt da buat kaki org jadi mcm tue…

sanggup ke nk tengokkkkk??? aku letak gak eh..

IMG03793-20110418-2214

hah… kannnnnnnnnnnn?? kemain lagik merah keliling tue hah.. bila aku tunjuk kat dak2 seksyen aku sume suh dia nie p check kot2 ada kencing manis.. tue yg luka tue makin teruk..

hoh, korang nie.. saje je tau wat aku makin rasa bersalah…

tapiiiiiiiiiiiiiii.. alhamdulillah, skang da makin better.. da takde rupa2 keliling merah tue hah.. dia siap suh aku cover medical expenses dia.. hahahah.. ngeng okeh!!

smoga cpt sembuh ye ‘abg K’.. hahhahah..

=p

No comments: