April 1, 2011

Lepak2 di Mamak..

malam selasa tue ada training futsal.. tapi gmbar time training tarak.. aku da malas nk amek gmbar time training.. sbb time tue tak cantik.. hahhahah.. **bongok pnye alasan ko bg yaty**

alahai, cmne nk amek gmbar.. aku yang nk ditrainingkan aku lar yg nk snap kan.. xda org aku nk suh snap kan..

lepas habis futsal tue, ktorang g lepak mamak kembarrrr.. mana lgik kan, P9 je lar jwbnya..

IMG03158-20110329-2258

memula skali wajib lar tayang muka sendiri.. hihihi..

ater, yg ada mlm tue sume tak bagi aku snap gmbar dorang.. so aku snap lar gmbar sendiri.. hhehehe..

**sila abaikan jerawat kat dahi tue.. tanda2 nk piyed, tapi smpai sudah tak kuar2**

IMG03155-20110329-2257

aku minum teh tarik jer.. malas nk makan.. penat2 larik 1 padang tue, xkan aku nk tmbah ngan makan lagik.. kang berganda lagik berat aku.. padahal baru je nk turunkan..

IMG03163-20110329-2302

ain lak minum limau suam ngan sup sayur.. nama je mintak limau suam tapi yg smpai panas bebenor.. siap kutip air batu org lain lagik.. hahhaha..

IMG03164-20110329-2302

tengah khusyuk dengar gosip panas.. hahhaha..

biasa lar kan.. kalo pmpuan pasal gosip hot2 nie mmg khusyuk len mcm skit..

da sedap2 lepak luar dpt angin nie, boleh plak gerimis turun.. terus pindah ke dlm kedai.. sib bek dlm tue ada kosong lagik..

IMG03162-20110329-2259

settle prung prang prung prang terus lar challo balik umah.. tue pun nk dekat kol 12 gak.. esoknya keje wei.. kalo tak keje mmg confirm lagik lama lepaknya..

owh, jgn ditanya lar nape asik lepak mamak je yerk.. putrajaya nie takde da kedai2 yang bukak kol 10 ke atas.. melainkan kedai mamak jer.. so mmg no choice sesangatttt!!

nk tak nak mmg terpaksa ke mamak jugak.. nie pun nk pk port nk lepak ke main lar lama..

=)

1 comment:

Chegu Zubir said...

terbaiklah lepak kedai mamat tambah2 pas training hehhehee

jom baca
.:Anonymous Dalam Dunia Blogger:.