April 22, 2011

Durian Di Malam Hari..

umakaihhh.. bulan nie je 3x pekena durian kan.. starting dari CH hari tue lar.. hahahha..

nie masa mlm bila tah ari tue, ada hal mau kasik settle utk futsal.. so kita ke serdang sana lar yerk.. nek kete aku, aku jadi pilot.. co pilot adalah kak wati.. ain jadi penumpang.. hehheeh..

masa nk ke kedai kat serdang tue, da nmpak org jual durian tepi jalan.. tetiga da set dlm kepala, sat lagik singgah situ pekena durian.. da settle kat kedai tue, memusing lar semula p tmpt nie..

IMG03733-20110415-2026

IMG03734-20110415-2026

mmg byk lar pilihan durian dia.. ckp je nk yang mana kan.. tapi sendiri mau paham lar yerk.. durian tepi2 jalan nie pun ada mahal skit..

IMG03736-20110415-2028

dua biji utk ktorang bertiga.. ktorang amek yg biasa jerk..

IMG03737-20110415-2029

nie yg 1st dia kopekkan.. serius, isi keras giler.. so ktorang mintak tukar.. ater, da keras bedengkang, takkan nk telan gak.. kita bayar ape.. ada hak kan mintak ganti..

tapi yang ganti tue ktorang mintak yang special skit.. hahahah.. pandai je ktorang putar.. tapi aku tak brapa suka yg special tue lar.. coz dia manis teramatttt!!

aku lagik suka kalo durian tue manis2 pahit.. so utk 2 biji durian tue total RM20!!

okeh, lepas da mengidam tetiga orang..

eh, ada kejadian detik 8.47 malam.. tapi aku tak mo crita.. sbb nye benda tue melibatkan aku jerk.. yg lagik 2 org tue tukang bantai ketawa.. citttt!! hahhahaha..

=)

No comments: