April 29, 2011

Karnival Sukan – Bola Tampar

meh smbung lagik crita pasal karnival sukan yerk.. hehehhe..

settle badminton di pagi hari.. petang nya dlm kol 4 cmtu ada utk bola tampar plak.. game nie aku mmg surrender awal2 lar yerk.. jadinya aku dtg sbgai tukang sorak yang tak brape nk bersorak.. cmne tue?? hahahha..

aku bagi support utk my bff lar.. ain, kak zura n kak wati.. =)

IMG_0903

IMG_0906

time nie dengar penerangan dari timb. pengurus pasukan bola tampar.. aku time nie sedap berpayungggg!! hahahha.. panas membahang okeh.. matahari elok je memancar lagik..

IMG_0905

team ILKAP!! maintain merah jee dorang..

IMG_0934

ain n kak wati!! pasangan baby2 ku.. hahhahaha.. **pitammm**

IMG_0940

group photo utk team BHEUU!!

IMG_1000

IMG_0973

IMG_0976

IMG_0978

games dimulakan dengan team lelaki dlu..

tak gtau result boleh tak?? hahahhaa.. team lelaki ktorang kalah.. bape point nye aku tak ingt.. tapi syioookkk ar tengok team lelaki ILKAP main.. coz diorang leh wat bola spike2 junam2 ke court pihak lawan.. team ktorang xda pun yg wat gaya gitu.. sume bolanya melambung2 je..

tapi pape pun still gud job gak utk team the boys!

settle team lelaki, team pmpuan plak.. pun team ktorang kalah..

pada aku dorang nie boleh main.. tapi kurang persefahaman lagik.. tue yang kelam kabut je dlm court tue.. smpaikan bola org lain pun ko gigih gak mengejar nk amek kan.. bila bola smpai kat ko, xnk plak ko smbut.. ko tengok jerkkk!!

IMG_0947

payung kuning, baju merah, sluar jeans, sandal pinksss!! muahahahhaa..

membizi berpayung pun aku smpat snap2 pic dorang men guna kamera kak wati.. kalo da kamera kat tangan aku, laju je lar aku petik2 punatnya kan.. huhuhuhu..

score skang adalah BHEUU 1 – 2 ILKAP

team ping ponggggggg.. sila samakan score yerrrrrkkkk!!!

=)

No comments: