April 14, 2011

Menuju Ke Destinasi =)

dari Tg. Malim tue, smbung smula lar perjalanan ktorang yg tak smpai sparuh tue pun hah.. hehheeh.. miqhael dlm keter mmg belasah tdo jerk.. budak tue kan pantang kena ekon.. laju je lar mata kuyu..

eh, aku pun tumpang sekaki join dia tdo.. hahhaha..

IMG03392-20110409-1521

benti kat RnR mana tah time nie.. sempat gak singgah g beli cool blog nie..

eh, aku mmg pantang nampak sign board cool blog nie.. confirm aku singgah belinya.. of coz lar beli favourite aku kan.. ape lagik kalo bukan chocolate milk tea.. aku tak suka yang ice blended pnye.. aku lagik suka yang skali harung ngan milk tea dia.. sodapppppp!! owh, pearl kadang2 je aku mintak extra.. huhhu..

IMG03394-20110409-1544

pastu smbung smula perjalanan.. kali nie Nurin anak kak ina join ngan ktorang.. tue pun berebut ngan syami.. dedua nk naik ngan miqhael.. hehhehe..

IMG03395-20110409-1544

itu lar destinasi ktoranggggggggggggggggg.. yeaaahhhhhhhh..

Cameron Highlands here we comeeeeee!!!

owh, aku ngan akak aku je yg menjakun tak penah smpai CH nie.. siap jadi bahan2 member2 aku lagik kat fb.. tue gara2 marniey mengkantoikan yg aku tak penah smpai CH nie.. hahahha..

eh, skang da smpai.. x jakun lagik okeh.. cuma aku menjakun ngan Genting plak.. bila lar mau smpai sana..

smbung next entry plak lar yerk psal CH nie..

c ya!

=)

2 comments:

OmeAnat Aminuddin said...

biar btol ko kak xsmpai CH lg? ya ampun.. genting pown? nk ketawa guling2 blh x?hehehe.. jgn marah ye.. gurau2 manje..he3x..

yaTy ♥ said...

siot je ko farah kan..
hahahhaha..
haah, kwn ko nie tak penah lagik smpai genting nun hah..
bila mau bwk aku??
wah, tetiba jer..