April 4, 2011

New Shoes!

aku ada kasut baru… hehheehe.

kali nie free of charge.. xyh bayar.. akak opis kasik.. unik okeh.. lain dari yg lain..

mau tengok?? =)..

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tarrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…

IMG03169-20110330-1145

cantik dokkkkk?? hahhahaha.. awas ek kalo sape ckp tak cantek.. huhuhu..

IMG03168-20110330-1144

yg benar nye ari tue  puspanita ada wat lawatan.. so kak su join gak lawatan tue.. time dia balik, masuk je opis terus dia kata..

akak takde nk beli pape lar utk korang.. nie je yang mampu.. tue pun dapat free.. nah lar amek sorang satu..

IMG03171-20110330-1146

mcm gini ye memula rupanya.. bergulung2 nie hah.. aku pun dok ingt shower cap.. baru nk sarung kat kepala aku, terus kak su jerittttt..

oittt.. bukan shower cap lar..

hah?? bukan ker?? da tue ape??

cover kasut..

hahhahahhaha..

IMG03170-20110330-1146

terus lar aku menyarung dedua sekali.. ngan kasut2 skali sarung dlm tue.. hhehehe..

comel okeh benda nie.. kalo ada yg plastik lagik bagus.. sesuai utk org2 nek motor pakai time hujan.. xda lar basah kasut depa nnti..

da pakai dedua belah tue, terus jadi model okeh.. org duk menerpa kat port ktorang jerk.. hahhahaha..

sib bek lar memula tue aku tak smpat sauk kat kepala.. kalo tak, x memasal jerk.. hahhaha..

mau dok kasut gini??

=p

2 comments:

Lisz said...

dulu time aku LI ngan kerja kt png pun kena pkai gini bila masuk production..tp aku lupa dah apa namanye kitaorg pgl kasut ni..

best..aku nye dulu ada lubang2 udara..g kerja tak risau nak pkai kasut kaler apa..heels ke, apa ke..sebab smpai je ofis kasut letak dlm locker, dah tu jln pkai kasut ni je..hehehe

yaTy ♥ said...

yang nie mmg sebijik mcm shower cap..
tue yg aku ingt shower cap..
sarung skali ngan kasut2 msuk dlm tue..
hahahah..