April 26, 2011

Milo Sejuk

milo ngan aku mmg tak boleh dipisahkan lar yerk.. dari sejak aku kecik lagik ngan milo nie mmg da kamcheng! hahahha..

serius wei, smpai ibu aku pun nek tension bila beli barang dapur, confirm milo habis dlu.. ater, buat air milo lain.. aku ratah je serbuk milo tue lain.. aku sapu serbuk milo ngan roti lagik.. hah, kalo jenis yang sapu skit2 takpe gak.. nie sapu setebal tidak.. muahhaha..

kalo ratah pun tak men lar dua tiga sudu kan.. wajib aku penuhkan cawan aku ngan serbuk milo.. pastu meratah depan tv.. korang penah buat gaya nie? sodap okeh ratah milo.. tapi dah besor2 nie jarang da lar aku buat peel meratah milo.. tapi milo ngan roti masih diteruskan.. huhuhu..

mine!3730

kebetuan masa g Giant SA ari tue, ternmpk plak kotak milo nie.. ingtkan milo instant 3 in 1 yang fuze tue.. skali tengok milo sejuk.. waaahhhhhhh!! teruja lar nak menerai kan.. hamek terus 1 kotak tue.. dlm tue ada 6 pek..

jadinya mmg bagus lar yerk aku beli.. ngan kat ofis nie, cafenye kalo buat air, macam hape jerk.. susu je da setengah cawan.. giler betul!

mine!3731

minuman pagi aku skang nie adalah milo sejuk nie.. sedapppp rasa dia.. slalu tmbh air panas kan.. skang kasik curah je air sejuk terus.. milo dia pun takde nye jadi bergentel2 tue hah.. elok je larut dlm air sejuk..

sape peminat milo sila lar cuba yerk..

=)

No comments: