September 23, 2010

Welcome Qeysha Nur Erdina.. =)

benti sat lar eh dari cite raya.. pnt je cite, xdpt duit raya pn.. hahhahaha.. =)

ari slasa ari tue, dpt msg dari my geng jmbu air bgtau yang dia da selamat dpt bby.. hooreeeyyyyyy!!! of coz lar ktorang yg len2 nie tumpang seronok kan..

ingtkan nk g singgah petang tue, tapi sbb aku kena tunggu bos aku blik dari PICC, so tangguh dlu lar yer..

then smlm msg2 ngan maniey, ingt nk g time lunch hour.. tapi kang mcm rushing plak kan.. sudahnya ktorang decide p petang jer.. blik keje terus singgah hospital..

mine!3343

so, blik keje smlm terus pick up maniey kat parcel E and gerak g hospital terus.. nk ke presint 9 tue pn leh jammed.. sib bek lar aku ikut laluan dpt masjid tue..

smpai spital terus g wad 2B.. katil amie no 19.. skali masuk2 dlm wad tue, ada 4 orang.. tapi sumenya bertutup ngan langsir..

wei, mana katil no. 19??

ntah.. sume bertutup.. celah mane nk nmpak nombor..

skali dengar amie panggil..

wei, sini lar.. sini..

hahhaha.. padahal, msuk2 pintu je da katil dia pn.. =p

ktorang smpai tue, dia ngah nyusukan bby dia.. adalah rezeki ktorang nk tengok bby dia.. coz amie kata geng2 yang lain da datang.. ekin & hsbnd, kucai n anis.. tapi diorang tak smpt tgk bby.. coz time tue bby ada pada nurse.. diorang tgh check up dia..

hah, tue lar korang.. datang lagik awal2.. kan tak dpt tgk bby amie.. sib bek ktorang datang lewat.. ada rezeki tengok bby dia.. korang nk tengok tak?? hhehehe..

mine!3344

mine!3345

mine!3346

nie lar Qeysha Nur Erdina.. sodap nama dia eh.. lahir secara pembedahan, coz Qeysha dok songsang dlm perut.. berat dia baru 2.5kg sajer masa lahir..

ko hingat aku berani ke nk dukung bby baru lahir nie.. nan adonya aku berani.. miqhael dlu pn aku dkung bila dia nk dekat sebulan..

comel okeh Qeysha nie.. rmbut lebat giler.. jari sume halus2 panjang lagik.. eeeeee… geram2.. nnti da esar mesti tembam skit..

nie kira anak buah pertama dlm geng ktorang.. next year dpt 2 orang terus.. 1 dari anis, 1 lagik dari ekin.. moga korang berdua selamat semuanya yerk.. =)

Qeysha, sory yer.. aunty datang tgk kosong sajerk.. nnti tunggu Qeysha balik lepas dari kampung, aunty dtg umah bwk hadiah ek.. pnye excited nk amek pic Qeysha, smpai aku lupa snap pic amie.. sory lar babe!

amie pantang kat Raub kalo tak silap aku.. Insya-Allah, kalo takde pape masalah, hari nie dia da blh discharge.. slmat berpantang ye babe!!

=)

3 comments:

SURIA AMANDA said...

seronoknya...tahniah amie..mmg comel anak kamu...

yaTy ♥ said...

thanx lisa on behalf of my fren..
=)

OmeAnat Aminuddin said...

ha'ah.. comel gilak anak amy..huk3..sedapnye la hai namanye..QESYA.. ni yg rs nk bubuh nama ank aku pulak nnt..ngeh3..