September 27, 2010

Jalan2 Raya..

smbung lagik skit ek citer pasal raya.. kata raya sebulan kan kan kan?? hehhehe.. =p
kat jb, ktorang mmg g jalan raya time petang2 or malam2.. ater, siang harinye org dtg umah kan.. x sdp plak time tue gak kte nk kuar..
this year kwn2 aku xramai sgt pn yang dtg.. yg aku ingt, bai, anis, ana, nadia, baby & diana.. yg len2 mmg aku pn tak jmpe diorang.. ater nk berjalan raya pn tarak geng.. my BFF pn aku tak smpt jmpe.. awal giler ko nek keje sue ooooiiiiiii.. ke aku yang cuti lama bebenor ek?? heheheh.. next time balik jb nnk roger my gf.. muahahha..
mine!3284
nie masa raya ke bpe ek?? hah, raya ke7.. hari yang najmi n fmily blik dari batu pahat tue.. kan budak njmi nie stay kat umah aku terus kan.. so, ptg ktorang nk kuar beraya tue, kereta adalah santak tahap maximummmm!!!
mine!3287
budak kecik nie kenalar duduk ngan tok ayah dia.. hehehhe.. tue yang muka pelik tue.. slalu nek keter berkepit ngan mummy dia or ngan aku kan.. nie tetbe tok ayah dia yang pegang..
mine!3283
nak amek pic sume yg duduk belakang, adalah tak muat.. balik2 nmpak muka aku ngan akak aku jer.. hahhahaha.. yg duk belakang ibu aku, akak aku, aku, najmi gemuk ngan adik bongsu aku..
adik aku lagik sorang kejer.. mamat tue giler carik duit.. tapi semedang takde duit.. kedekkkkkkkkk!!! hahhahaha..
mine!3285
men2 mata dlu ngan tok ayah.. hahhahaha..
ktorang kuar time nie hujan renyai2 skit.. ktorang g umah mak cik aku kat taman pasir putih, then g umah mama najmi n jiran lama kat bukit dahlia gak..
mine!3288
time kat umah najmi, adik aku yang kejer anta keter.. so aku anta dia blik umah smula then dtg smula kat bukit dahlia.. ater, dia ada program ngan mmber2 dia yang lain..
smpai kat umah kol 11 lebih gak lar.. sbbnya kat umah mak cik aku tue ktorang stay lama skit.. coz tgu tok mak aku smpai dari melaka ngan kazen aku.. smbil2 tunggu tue, mak cik aku bukak citer pasal nenek aku kena ragut dpn umah sehari lepas ktorang balik dari melaka ari tue..
sungguh bodoh lar sape yang wat keje mcm nie.. hari baik bulan baik pn ko sempat lagik nk meragut segala bagai kan.. sib bek lar nenek aku takde pape..
tak berkat pn duit yang ko dapat tue malaunnnnnnn!!!

No comments: