September 21, 2010

Raya di Melaka..

raya kedua plak, around kol 10 gak lar ktorang bertolak dari umah.. ktorang balik ke Melaka.. kt Melaka nie kg sebelah ayah aku.. kg side ibu aku plak kat klang..
ingtkan raya kedua tak byk lar keter on the road kan.. skali boleh tahan gak lar.. siap ada jammed lagik dekat2 ngan area kulai tue hah.. sib bek smpai ke melaka dengan slamat.. ktorang smpai dlm kol 1 lebih.. alhamdulillah..
mine!3218
raya kedua aku pakai baju pink.. hehehe.. eh, adik2 aku yang lelaki 2 orang n ayah aku pn aku paksa suh pakai pink gak okeh.. hahahhah.. ibu aku pn aku paksa gak selongkar baju dia.. mana2 baju yang ada warna pink skit2 tue lar yang aku suh dia pakai.. giler btul.. cm ada kuasa veto jerk.. muahahhaha..
so, smpai melaka, ktorang tunggu my sis smpai dari palong.. diorang smpai dlm kol 4 lebih cmtu lar.. rest jap kat umah tok mak then baru ktorang g beraya umah sedara..
mine!3222
budak kecik nie msuk2 je umah tok mak, mmg kena serbu yerk.. ater diorang sume jarang jmpe dia kan.. dpt kat tok dia (ibu aku lar yerk) lagik lar teruk dia kena gomol.. hahhahaha.. padan muka adik..
eh, dia suka je k kalo kena gomol2 nie.. coz mak ngah dia da praktis kat dia slalu.. tue yang dia tak kesah sgt tue.. ko nk dengar dia nngis, time susu lmbt or time tdo dia da larikkk.. 2 masa nie je lar yang boleh dia nngis.. tapi nngis pn idak lar meraung2.. sopan sgt eh ko nngis dik oiiii!!
disbbkan da lmbt sgt nk beraya masa nie kan, ktorang smpt g beraya umah sedara kat Cheng sajer.. ater gerak dari Jasin da kol 4 lebih kan.. ingtkan nk smbung g beraya malam tue plak.. tapi pak long aku da pesan jgn kuar mana2.. coz dia nk wat meeting utk wedding ank dia hjng thn nie nnti..
jadinya, plan utk jalan2 beraya di smbung pada raya ke3.. huhuhu..
=)

4 comments:

mrs. tarmizi said...

suko tgk pic nie.. comey.. mcm kucing parsi.. hehehhe..

Lyn Yusoff said...

semakin chubby muka bila wat curly hair tuh..
*larikkkkkkkkk*

yaTy ♥ said...

kak lily,
hahhaha.. mata dia ngada2 tue.. konon2 menggoda lar.. blasah t baru tau..

yaTy ♥ said...

kak lyn,
hahhaha..
makan byk sgt..
tak leh nk kempiskan pp tue da..
redha je lar dia jadi kembang semangkuk..
muahahhahah..