September 9, 2010

Step Up 3!! =)

its been a long time since last movie yang aku tengok.. hehhehe..

aku pn tak sure da movie ape yang last aku tengok.. =p

ari isnin ari tue, masa ngah berbuka kat umah ngan marniey n nicky.. tetbe nicky bagitau psal movie step up 3 nie.. dia ckp best sesangat.. mmg tak rugi kalo tengok.. terus lar aku ngan marniey, hah okeh2.. malam nie gak kte p tengok.. huhuhu..

mine!3182

pkul 9 cmtu ktorang da gerak dari umah.. coz ktorang da booking ticket nie sesiap.. 45mins be4 movie da kena collect ticket, tue yang awal ktorang gerak..

da settle collect ticket, pusing2 kat alamanda dlu.. jalan2 tengok ape yang ada jual.. sib bek tak brape ramai sgt org..

step-up-3d_poster12

mmg betul lar.. bestttttttt gilerrrrrrrrrrrrrr citer nie… tak bosan langsung.. dari start smpai ke hujung syooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk je layan diorang nie menari..

tengok tarian diorang dlm tue, walaweiiiiiii sgt superbbbbb!!! meriah giler2 tarian diorang.. mmg takkan bosan lar.. rasa mcm nk join menari sama.. sib bek lar tulang nie da keras gegiler.. hahhahaha..

pastu aku rasa, kalo aku tengok kat umah citer nie, mesti time diorang da settle wat performance masa lawan dance tue, mesti aku da menjerit2 bersorak sakan.. over tau!! hehhehe..

stepup3pic3

byk2 tarian group pirates nie, aku paling suke masa diorang menari kat tempat yang berair nie.. giler pnye best.. nk2 tengok tarian diorang bila si Moose nie smpai..

tarian diorang msa yang final tue pn best gak.. sume2 tarian diorang mmg best lar..

so kalo korang mmg jenis yang minat segala tarian, boleh lar g tengok cite nie yerk.. mmg berbaloi!!

=)

2 comments:

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum yaty,

sy tgk step up 3 juga!
serius memang best sgt.
terbaik, oh..
my sweetheart beria-ia ajak. kawan2 dia tgk beberapa kali katanya.
sy pun on je. sekali memang betul la.
best gile!! *excited. ha ha.

yaTy ♥ said...

wslm syira..
best gile kan..
mmg syokkkk je layan..
mmg terbaiiikkkk!!
=)