September 22, 2010

Balik ke JB Semula..

settle beraya hari ke-3 kat melaka tue, smpai umah tok mak terus smbung packing2 barang.. ater ptg tue gak nk blik JB kan.. da packing2, g susun barang dlm bonet plak.. nie keje adik2 aku.. aku tdo sblh miqhael dpn tv.. hahahha.. smpt tdo lagik.. =p
kol 5 lebih gak lar ktorang bertolak dari rumah tok mak.. singgah kat petrol pam jasin isi minyak n beli bekalan utk menguyah dlm keter.. mmg sure pnye lar jalan jammed..
mine!3245
keter nie kan, mmg tak reti sabar tau.. sesedap rasa je potong Q.. da tentu2 lar kat situ jalan ada slow skit.. da keter byk kan.. plak tue ada simpang tiga nak ke tol n pagoh.. nk gak dia menyelit ke depan.. sah2 kecik2 dlu tak belajar beratur kat sekolah..
mine!3247
kat hiway, mmg terbaik lar yer.. pnye lar belambak kereta kan.. lepas je kwsan pagoh skit, da start slow..
mine!3248
mine!3249
mine!3254
mine!3256
kalo tak silap aku, yang teruk jammed kat area yong peng n ayer hitam.. bukan jammed sbb accident ke ape.. tapi mgkin sbb keter da terlampau byk sgt kan, tue yang wat jammed tue..
lagik satu kan, sume RnR yang ktorang lalu adalah full house!!!! penuh gegile ngan keter sume.. nak2 kat RnR Machap.. ramai org benti makan terus.. nnti smpai umah senang kan.. xyh nk masak2 lagik..
kat simpang2 nk msuk RnR pun ada yang jammed.. ater, da takde tmpt nk parking, tapi nk gak benti kat RnR kan, tue yang leh jadi jammed tue.. ktorang mmg tak benti memana langsung..
aku bantai tdo dlm keter pn, tak lepas2 kwsn ayer hitam lagik.. hehehhee..
ktorang smpai area umah tue dlm kol 10.30.. tapi ktorang tak terus blik umah lar.. g singgah drive thru KFC dlu.. tapau ayam.. lapar gile okehhhh!!
mine!3257
kat drive thru nie kan, tetbe ayah aku tnye tau..
mana menu KFC nie.. xda bagi yang mcm katalog tue ker?
mane ada katalog2 ayah.. tengok kat board dia tue je hah..
ish, mane nk nampak..
xnmpak eh?? t smpai kat tmpt order tue ayh tnye lar menu kat org tue.. tapi ayah jgn order siakap 3 rasa plak.. hahhahaha..
sudahnya memasing ckp nk makan ape, aku ngan adik aku yang order.. ktorang amek set ayam yang combo ape tah.. tapi ada 9 ketul ayam sekali ngan coleslow n kentang putar tue.. pastu zinger burger utk ayah aku, fillet burger utk adik aku, n nuget utk adik aku gak.. aku add on nasi ayam + sup bebola..
ater, dari siang sebutir nasi pn tak msuk kat perut kan.. tue yang da memalam pn carik nasik gak.. asalkan dpt.. hehhehe.. ibu aku makan aym goreng sjer.. dia mane reti nk makan segala burger2 nie.. aym goreng tue je yang dia boleh trima.. rugi betul.. hehhehe..
mine!3258
beratur kat drive thru nie pn dekat 30 minit.. mmg pnjang gak keter yang drive thru.. nak msuk dlm KFC tue lagik lar ktorang tak sanggup.. ater Q kat dlm tue pn kemain panjang.. wpun kaunter bukak 3 or 4.. koser la nk berdiri lama2 kan.. bek duduk dlm keter jer..
smpai umah terus belasah makan smbil layan tengok tv..
pastu terus kebaboooommm.. tak sbar tunggu raya ke-4 plak.. coz raya ke-4 miqhael blik jb.. hehhehee.. leh belek2 budak kecik tue slalu..
=)

No comments: