September 1, 2010

Budak Kecik Selsema.. =)

masa kat jb ari tue, tak sure lar hari ape.. hehhee.. miqhael kena selsema.. tue pn da malam lar baru dia kena selsema.. meleleh2 je air hidung dia..

pastu mlm tue gak lar my sis n BIL bwk g klinik.. bis2 sian ko.. dia baring nk tdo je terus bangun.. sbb dia mcm susah nk napas.. bdak kecik lagik kan.. mana lar reti nk napas kot mulut segala bagai.. bila dia tak leh tdo, mula lar dia nngis meragam sume kan..

msuk je keter nk g klinik, otomatik ko dia diam terus.. cecece, ingt nk bwk dia berjalan lar tue.. tapi akak aku ckp, kat klinik time doc check dia pn, dia bantai gelak2 sengih2 dia tue.. mmg tak takut org betul lar dak kecik nie..

otw blik dari klinik lagik, dia da bantai tdo dlm keter.. hehhehe..

mine!3126

esoknya plak, time mlam masa nk tdo kan dia tue.. ibu aku sapu kunyit + kapur kat hidung dia.. nmpak kurang gak lar bila wat mcm nie.. kalo tak laju je air hidung dia meleleh..

skang nie plak akak aku da kena selsema gak.. aku nie pn da mcm nk kena gak.. tapi mintak2 tak jadi lar.. tak suka oooo kalo kena selsema.. aku tak puas tdo nnti..

hahhaha..

=p

2 comments:

Anonymous said...

weihhhhhhhhhhh...geeeee ammmm nye ngn miqhael niiii...cm ank buah aku je wuuulattt die..baby boy mmg debab2 ke ek???penat dowhhh nk layan..hehehe...
bile ko nk blik putrajaya ni??cm pergi tak kembali jerrkkk..bilenye dpt bg kad kaweng ke mu nieh..ehehe..yg benar..bet

yaTy ♥ said...

hahahha..
aku yang tengok hari2 nie pn geram tak sudah2 ngan dia..
aku da kat putrajaya lar..
jom lar berbuka sesama..
t boleh lar ko bg kad kawen ko tue..