September 1, 2010

Hari Ke-20 =)

hari ke-20 berpuasa hari tue, adalah hari terakhir ktorang berbuka kat JB.. ater, esoknya lepas sahur terus nk blik shah alam smula kan.. hhehee..

so, bila jadi hari terakhir berbuka bersama keluarga, confirm lar mcm2 lauk yang ada ka.. huhuhuhu..

n kebetulan plak kwn akak aku pn nk dtg berbuka kat rumah gak.. then ibu aku pn invite fmly kak su dtg berbuka ngan ktorang sume..

mine!3129

ikan siakap bakar sambal, syur, ayam + kentang goreng rempah & sup tulang.. sup tulang nie kak su wat sesiap dari umah dia.. so, nk dekat2 berbuka tue dia dtg lar kat umah ktorang.. =)

mine!3130

ikan siakap bakar smbal cencalok.. nie lar ikan bakar fav aku.. sedapppppppppp gilerrrrrrrrrr!!

then ada gak kerabu sotong.. yang nie pn kak su yang buat gak.. sodappp!!

pastu ada udang masak lemak.. yang nie aku tak smpt nk snap pic.. akak aku yang masak..

disbbkan ramai org, so sume2 lauk mmg wat dua bekas lar yer.. so senang skit.. takde lar jenuh nk menunggu turn amek lauk kan.. hehheh.. kuih muih sume kawan akak aku beli.. ada kuih kasuwi ngan 2 jenis kuih lagik.. aku tak tau ape ke namanya..

tinggal 8 hari je lagik kan utk raya.. sekejapan je masa berlalu..

=)

 

p/s : kak lily, hari tue mintak resepi ikan bakar tue kan.. nnti org buat entry tue ek.. t leh cuba..

2 comments:

mrs. tarmizi said...

cpt skit wat entry tu ye.. da craving for ikan bakar cencaluk da ni.. hahaha..

yaTy ♥ said...

ari nie kuar lar yerk..
kejap je lagik..
heheheh..
t cuba tau..
=)