September 27, 2010

Hitam Semacam..

sehari lepas hari malaysia tue, ktorang gerak blik shah alam.. which is ari jumaat.. so sbtu ngan ahad tue konon2 nk rest.. rest lar sgt kan.. hhaahha..
mine!3289
otw blik shah alam tue, ktorang singgah umah kazen aku kat seremban.. ktorang smpai kol 6 lebih..
smpai jer, rehat borak2 japs then panaskan lauk yg ktorang da bwk dari jb.. ibu aku tapaukan asam pedas tulang.. yummmyyyy2 lar kan.. kazen aku plak 1st time masak ayam masak lemak cili padi.. ater, BIL aku kan org negori.. siap tnye ngan akak aku jadi ke tak kuah lemak dia.. hahahhaa…
da masak, belasah je lar makan kan.. lauk lain yang ada sayur cmpur ngan ikan masak kicap.. sume lauk aku rasa.. 2x tmbah jer.. hehehe..
mine!3296
nisa, anak kazen aku yg sulung.. da amek pic dia nie, dia plak mintak hp aku nk amek gmbor org lain.. hah, g lar amek nisa yer..
meh lar tengok hasil tangan nisa yer.. kak sofeaaaaa.. akak mesti nk tengok kan ape anak sedara akak nie buat..
mine!3297
gmbar ayah dia dlu..
mine!3300
umi dia plak.. padahal umi dia nk g mandi.. nk siap2 g kejer.. blh dia suh umi dia benti dlu coz dia nk amek pics.. layan kan je lar yerk..
mine!3301
mine!3308
mine!3309
mine!3310mine!3311mine!3318mine!3319mine!3298
siap paksa pak long dia buat peace okeh!!
pastu dia ajak aku men walkie talkie barbie dia.. setau aku walkie talkie tue beli thn lepas or 2 thn lepas.. coz kat umah ktorang pn ada gak.. smpai skang blh guna lagik..
mine!3293
lepas da men walkie talkie tue ngan aku, dia ajak pak long dia plak.. menceceh lar dia berdua kat walkie talkie tue..
mine!3294
ble pak long dia da penat.. pak long dia pn ckap lar..
okeh2 da eh.. roger n out.. bye..
bye pak long hitam..
ktorang da bantai gelak satu umah.. tak puas ati pnye pasal, BIL aku pn ckp lar..
kakak ingt kakak putih sgt ker?? kakak pn hitam jugak lar..
tapi pak long HITAM SEMACAMMMMMMM!!!
amek ko.. tak terkata ape.. 1 umah mmg gelak jer.. tah mana dia dengar perkataan hitam semacam tue tah.. ayah nisa pn ada citer, masa ayh dia blik dari gunting rambut.. dia lar yang smbut ayah dia blik.. terus je laju mulut dia ckp..
eh2 ayah.. hensemnye… **(time nie ayah dia da bangga2 lar kan.. ater ank ckp dia hensem.. mau tak bangga kan..)** mcm NEGRO!!
hamekkkk ko!!! mendapat lar kan kat belakang ayt tue.. bengang je ayah dia dengar..
mine!3314
mine!3315
nisa.. nisa… mulut boleh tahan skang yerrrr.. pasni tgu Insyirah plak membesar.. cmne lar kerenahnya nnti kan..
kol 8 lebih cmtu ktorang da gerak balik ke shah alam smula..
smpai2 angkut beg nek umah sume, terus membongkang.. ater, perut sume da kenyang kan..
hhehhehe.. =p

4 comments:

kak sofia said...

haha..

mentang2 la ko buat entry pasal adek den, dgn nama2 den skali masuk dlm entry ni eh.. terbaeekkk wok!!! mcm tau2 jer akak baca blog ko hari2 eh... tapi nisa mmg buat lawak jer slalu..

jgn bagi nisa kwn dgn mikael, nnti jangkit mulut becok dia tu..

yaTy ♥ said...

kak sofia..
hahahha.. sbb org tau lar org seru2 nama akak.. ekekek..
tau xpe.. tah pape je lawak dia.. muka slamber jer.. tak bersalah langsung time ckp tue..
nnti tgk Insyirah ngan miqhael cmne plak.. hehehhe..

lily lotus said...

hahaha pandai dia cipta terma baru

yaTy ♥ said...

kak lily,
tue lar pasal..
dpt terma baru..
=)