September 7, 2010

Hari Ke-26..

hari ahad, kwn abg ipar aku call ajak berbuka kat luar.. plannya nk ke Restorang Qaseh tue.. tpi ble ktorang smpai mcm ramai jer org, so pusing2 kat area situ dlu..

mine!3175

then ternampak restoran HOMST nie.. mcm nk try kat sini lar kan.. coz tengok dari luar pn bykkk lagik meja yang kosong..

so, dengan confident nye, akk aku pn pegi lar.. aku menyusul dari blakang.. abg ipar aku amek stroller miqhael kat keter.. skali smpai dpn kedai tue, da penuh rupenya.. meja2 yang kosong tue sume da reserved!! punah harapan nk makan chinese cuisine..

mine!3181

sudahnya ktorang makan kat restoran Jayati nie sajer.. sebaris je pn kedainya dengan restoran HOMST tadi tue..

tapi kat sini pilihan lauk dia kurenggggggggg sgtttttt.. so ktorang sume end up dengan nasi beriyani jer..

mine!3180

aku pilih beriyani ayam berempah.. nk sgt ayam berempah, hamek ko.. kering kontang sajer.. setakat ada kuah dalca jerk.. memula nk amek kambing, tapi kambing tinggal 3 set sajerk.. :(

tak menepati citarasa lar.. hehhehe.. bek lar try yang JM Beriyani tue kan.. lagik puas kot..

mine!3179

hah, kan.. nie mmg cara nk melekakan dia time ktorang sume berbuka.. sib bek dia behave.. da habis makan, baru dia meragam skit.. meragam sbb da ngantuk.. siang tue da tdo 3 jam lebih pn tak cukup2 ke syg??

=p

1 comment:

Hazwan said...

haritu aku mcm ni jgk la..smua kedai penuh..last2 bbuka kat masjid haha