September 21, 2010

Raya ke-3..

raya ke-3 still lagik kat melaka.. bgun pagi2 tue terus g mandi.. bek lar g mandi sesiap, sblm sepupu2 aku yang lain tue bgun kan.. kang tak memasal kena QQQQQQQQ kat depan pintu toilet.. hhahaha.. eh, serius tau.. mmg ktorang Q kat dpn pintu toilet kalo nk mandi bila da berkumpul ramai2 nie.. kadang2 da Q pn ada gak sepupu sepapat aku yang suka potong Q.. hihihhiih..
dlm kol 10 lebih cmtu, sepupu aku yang kat Klang smpai.. kiranya mak long aku pnye anak lar.. patutnya jmpe dekat Cheng masa raya ke2 tue, tapi da ktorang smpai Cheng lmbt, diorang 1 fmly plak ada nk g raya umah sedara yang lain, tue yang diorang plan dtg umah tok mak je masa raya ke3 nie..
mine!3229
miqhael n wawa.. wawa nie ank bongsu sepupu aku tue.. so, krenye diorang berdua pn sepupu gak lar yerk.. dedua tdo ngan nyenyak.. pdahal keliling tue ngan bunyi tv, ngan org bercakap nye lagik, boleh gak diorang bantai tdo.. bgus btul..
mine!3230
masing2 muka khusyuk je berborak kan.. nk2 berborak topik yang mmg paling hot masa raya ke3 nie.. topik ape lagik kalo bukan kes pembunuhan Datuk Sosilawati ngan 3 rakan dia tue.. mmg ko pegi umah mane2 pn sume dok cite pasal kes nie jer.
takziah buat keempat2 keluarga yg terlibat..
mine!3234
lepas fmly alang da balik, ktorang plak yang keluar g beraya.. ktorang g 2 fmly jer.. fmly aku ngan fmly acik aku.. g beraya umah sedara kat kemendor, pastu g umah tok long n nek long, smbung ke umah pak long aku then ke rumah tok jang plak..
tapi kat umah tok jang takde orang.. mayb diorang kuar beraya.. so ktorang terus blik umah tok mak jer.. baru je msuk dlm umah japs, terus fmly tok jang smpai.. btul lar diorang kluar beraya.. hehheeh..
mine!3238
budak kecik nie totap kenal mak ngah dia yerk.. wpun mak ngah dia rmbut da curl2 mcm maggi, bak kata jiha kan.. hehhee.. tetap dia kenal.. kalo tak kenal mau mak ngah dia sentap 4 hari.. hahhahaha.. mengekek je kalo kena agah.. ajak bergambar pn sonang eh.. mata dia pandang je kamera.. tak susah pun..
owh, rmbut aku pn da jadi bahan mainan dia.. dia wat tarik2.. ape yg dia boleh gapai, sume dia nk tarik.. gigit gak tngan yang bulat tue kang..
=p

No comments: