September 29, 2010

Jalan2 Ke Puchong..

ari isnin malam, aku teman housemate aku ke puchong.. dia nk anta dokumen pada family member’s dia.. tapi tetiga tak tau jalan nk ke puchong.. muahahhahah..

si nicky siap print lagik dari google maps pnye arahan siap ngan peta segala bagai.. tapi mcm lar msing2 tau persiaran utara lar, persiaran persekutuan lar.. hahhaha..

sudahnya follow ikut signboard sajer.. tapi da pertengahan perjalanan tue, marnie try guna garmin kat hp dia.. mmg lar garmin tue bwk tmpt yg btul, tapi tue lar, address yg abg nicky bagi tue salah plak.. sabor jer lar..

rupanya tmpt yg ktorang nk pegi tue ktorang da lalu da sblm ktorang smpai kat tmpt yg salah tue..

pitam okeh mencarik jalan.. huhuhu..

so, da settle kat puchong, carik kedai nk makan plak.. disebabkan takut sesat barat segala, bek lar kembali ke pangkal jalan putrajaya dlu then baru g carik tmpt makan… hehehe..

IMG00096-20100927-2222

so, ktorang g makan kat belakang Presint 14 sana.. kat tmpt slalu ktorang pegi yang ada jual KFC home made.. hehehhe..

sape yang follow kat twitter, tau lar ape yang aku makan mlm tue.. =) eh, kalo nk add pn blh gak.. @yatybeckham

sbbkan hujan mlm tue, dpt sup ayam adalah terbaiiiiikkkkk sgt.. hehhhee..

kentang goreng tue tak berusik langsung yerk.. ater, da sejuk bebenor.. hilang mood aku nk makan fries.. :(

IMG00100-20100927-2222IMG00099-20100927-2222IMG00101-20100927-2222

mak cik berdua nie tak perasan kot aku amek pics diorang.. hahhahaha..

sakan dowwwhhhh diorang gossippppp!!! mane nk perasan aku amek pic ke tak kan.. ke aku yg terror amek pics curik2 ek?? hahhahaa..

mcm2 cite diorang borak.. tapi pling jadi bahan pasal kwn bf si marnie yg baru putus chentttttaaaaaaa!!! sabar lar bang ek.. ada jodoh kamu tue nnti.. carik jer lar dlu yer..

IMG00105-20100927-2238

time balik aku lak jadi memmmmm!!! duk belakang sesorang… ater, da smpai putrajaya kalo sesat gak tak tau lar nk kata ape kan.. hehhehe..

=)

2 comments:

::Em Hej:: said...

hampeh je kan..amek pic curik2..hahahaha..huduh gile muka ku..ngeeehhhh... :p

yaTy ♥ said...

hahahhaah..
natural beauty lar..
=)