September 22, 2010

Bulat.. Bulat.. Bulat.. =)

bagi laluan kat budak kecik nie kejap yerk.. bukan ape pn.. mak cik dia nie ngah rindu kat dia.. nk tunggu ari jumaat lmbt sgt.. tue yang sje tempek gmbor dia jer… hhehe.. kiranya bagi laluan kat mak cik dia nk lepaskan rindu gak lar yerk..

=p

mine!3264mine!3265

dia da sibuk2 nk belajar meniarap da.. tue yang melepek je kepala dia.. da penat.. smpai air liur pn meleleh2.. hahahha..

mine!3266

okeh, da berjaya terlentang smula.. hehhehee..

mine!3268

mine!3269

mine!3270

nie ape fesyen suka amek pics gaya cmnie pn aku tak tau lar.. tapi laju je dia pandang phone aku.. cm da tau2 je nk wat ape kan..

mine!3261

kalo tengok tv pn bagi kat dia gak.. khusyukkkk jer.. cm paham je cite pasal ape.. kalo tengok brita lagik berkerut2 kening dia tue..

mine!3262

nk leka kan dia sng jer.. dia mmg suka men ngan kain napkin dia nie.. nnti dia main2 kain nie, smbil hisap jari dia..

mine!3263

tapiiiiiiiiiiiii bila da dpat kain nie plak, dia suka men tutup2 muka dia terus.. pastu dia bsing2 sbb dia tak reti nk tarik smula kain tue.. sabor je lar tau budak kecik nie.. tue pasal, kalo bagi dia kain besar nie, mmg kena perati jer dia.. kang ko da tarik kain tue dari muka dia, sat2 lagik dia letak smula kat muka dia.. pastu ble ko tarik smula, mula lar dia menyengih2..

mine!3267

lena sudah… pp dia mkin boyottttttttttttt… gerammmmmm nyeeeeeeeeeeeee!!!!

=)

3 comments:

mizz sue said...

http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

SURIA AMANDA said...

pandai dia pose eh..ikut sapa la nih...

yaTy ♥ said...

hehhehehhe..
sape lar yg ngajar dia pose2 nie..
=)