September 6, 2010

Shopping Raya For Me.. =)

shopping raya utk aku telah settle.. hooreeyyyyy!!
aku larik japs p Jalan TAR berdua ngan akak aku jer.. BIL aku ditinggalkan dirumah utk menjaga miqhael.. hehhehe..
so, settle ngan 2 pasang baju lagik kat sini.. 1 aku beli kat 1st Lady.. yang kat 1st Lady nie of coz lar warne pinkkkkkkk!!!
then satu lagik masa jalan2 otw nk blik tue baru lar mcm berkenan ngan sepasang baju kurung cotton.. baru RM75 jer.. tapi siap ngan jahit manik kat leher n lengan baju.. okeh lar tue kan..
so, no more shopping mopping utk raya lagik.. sume udah settle!!
tak lama pn aku ngan akak aku pegi.. tak smpai 2 jam.. tapi yang buat lmbt nye, sbb KTM Komuter asik delayyyyyyyyyyyy jer.. boleh tak delay nye dekat sejam lebih.. bila da delay dkt sejam lebih, boleh lar korang bygkan yer da bpe ramai yang menunggu nk nek komuter tue kan.. tue yang sudahnya smpai jadi mcm tin sardin.. penuh mampat padat segala bagai.. smpaikan ekon pn tak berasa da..
come on lar KTM.. kata smbut ulang tahun ke 125 kan.. service tue kasik up skit lagik plssssssss!!!
=)

No comments: