September 3, 2010

Jualan Di Wisma Tani =)

smlm masa lunch hour, aku larik japs p wisma tani.. nie pn sbb akak aku call mintak tolong belikan tudung.. slalu dia beli tudung online, so bila dia tau yang tmpt online tue ada wat jualan kat wisma tani, tue yang laju je dia call aku..

actually, akak aku call aku hari rabu pagi.. dia ckp2 ngan aku, aku men ya2 jer.. pastu gigih lar hujan2 pn pegi wisma tani tgh hari rabu tue.. padahal takde wat jualan pape pn.. jualan nye hari khamis ngan jumaat..

tue lar ko yaty.. len kali dengar betul2 dlu.. men ya2 jer.. hhhehehe..

mine!3137

ramai ke tak org jangan cite lar yer.. kat wisma tani nie, tiap kali wat jualan yang bulan2 tue mmg full jer ngan org.. xda nye setoit.. sume dtg segerombolan.. hahhahaha..

mine!3138

mcm2 lar ada jual yerk.. baju, tudung, kuih raya, baju kanak2, busha budak2 sume tue, kek coklat n mcm2 lagik lar.. aku tengok busha budak2 tue yang gatal je tangan nk belikan utk miqhael, tapi tarak saiz lar.. sume saiz 95.. tue kalo dia da besar skit boleh lar belikan..

org da ramai2 padat2 mcm tue, xda nye lar aku nk singgah tetiap gerai kan.. aku terus tuju tmpt yang nk beli tudung akak aku jerk.. gagau2 lar mencarik.. ater, byk sgt yang jual tudung kan kat situ.. sib bek lar jmpe gak..

mine!3139

end up dengan tudung hitam with aksesori kat hujung2 tue..

mine!3140

and ank tudng corak2 nie..

jgn lar korang tnye pada aku cmne nk pakai tudung tue yerk.. aku pn tak paham.. men lilit2 jer lar kot.. heheheh..

t lar, tunggu akak aku pakai.. aku tengok cmne ke rupa nk pakainya..

eh, along, okeh tak warna nie.. angah men tibai jer.. janji anak tudung tue ada hitam2 gak.. hahhahah..

=)

4 comments:

Anonymous said...

nasib baik cantik kristal kat hujung tudung tue..anak tudung tu pon ok lar..byk kaler bole pakai.
**along**

yaTy ♥ said...

main sauk jer..
hahahhaha..
=)

Anonymous said...

asal ko x crk baju raya kt situ je??
**along**

yaTy ♥ said...

x cantek..