September 28, 2010

Video – Miqhael..

akhirnya… berjaya gak aku nk rekod budak kecik nie membebel..

nie cubaan yang kebape puluh kali da..

asal dia da dtg mood nk bebel, nmpak je aku pegang phone, dia otomatik senyap.. tapi mata stil pandang hp aku..

nek tension aku nk merekod..

skang da pandai bebel pepanjang.. asal ko tnye ada je jwpn yg dia je paham.. hahhaha..

nie berjaya pn sbb aku duk kat tepi, so dia tak prasan aku pegang phone.. kalo dia nmpk, mau nye dia senyap seribu bahasa..

ble da habis rekod nie, tunjuk smula kat dia.. umakkkkaiiiihhhhh!!! lagik pnjang dia bercakap okeh.. da mcm dia berckap berdua ngan hp aku tue.. padahal dlm tue dia jugak pun.. hheheh..

rugi tak dpt rekod yang masa dia tengah tengok video nie.. siap dia gapai2 hp tue..

nnti mak ngah suh pak cik tunjuk video nie kat tok ayah ngan tok eh miqhael..

=)

3 comments:

mizz sue said...

JOM LA JOIN HANYA LETAK GAMBAR YANG CANTIK!
http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

Magrib said...

aaaa.. eeeerrrr... uhhuuuuu... aaaa aeeeaeeeee

ps.. tiru sore miqhael..

yaTy ♥ said...

magrib,
hehheh..
okeh2.. miqhael je yg paham mksud tue.. =)