September 12, 2010

My Hair Do.. =)

holla.. =)

mesti ramai yang cuti lagik kan skang nie?? sama lar cm aku gak.. aku cuti smpai minggu depan terus.. sakan raya lar konon2 nye.. hhehehe..

aku pnye rimas ngan rmbut aku kan, smpai sehari sblm kte sume smbut syawal ari tue, time ngah bz2 memasak utk raya.. aku smpt larik p saloon japs.. hhehehe..

siap angkut adik aku skali.. tak tahan lar.. rimas bebenor da aku.. tak koser da asik nk iron rmbut jer be4 g keje sume.. tue pn kalo smpt aku buat.. kalo tak smpt, mmg aku ikat jer rmbutnye..

mine!3203

aku p saloon kat tesco sajerk.. malas da nk g survey2.. terjah terus.. hehhehe.. kebetulan, adik aku pn nk carik sandals dia.. so aku masuk saloon, dia p ronda carik sandals.. tapi ilek.. takde yang dia berkenan.. jwbnya ko tunggu lar akak ko nie siap buat rmbut yerk..

mine!3204

yes.. nie pertama kali dalam hidup aku, aku buat curl.. sebelum nie asik rebonding sesajor kan.. so, this year, kasi tukar plak.. hehhehe..

aku memula nk wat digital perm.. tapi itu lengchai yang nk wat rmbut aku, suggest aku buat korean pnye curl.. aku pn belasah jer lar yerk.. asalkan tak jadi merepek nnti da lar yerk..

mine!3207

dia takde guna mesin2 pape pn.. just gune hair dryer tue jerk.. memula dia pasang hair dryer tue, mmg ko rasa panas lar yerk.. pastu t ble dia tukar hair dryer lain, baru macm angin sejukkkkk plak kat kepala tue.. syooookkk time yang sejuk2 nie..

da alang2 aku buat rmbut nie sume, aku wat treatment skali.. da lama kot aku tak wat treatment utk rmbut aku.. sian je kat dia.. hehhehe..

mine!3208

aku buat nie sume dkt 2 jam lebih gak lar.. aku start dekat2 kol 2, kol 4.30 baru habis.. sian adik bongsu aku kena tunggu.. duduk jer.. bukan leh makan pn kan.. ater hari last puasa.. hehhehe..

xpe dik eh, angh up kan duit raya..

hasilnya tunggu aku wat entry raya nnti lar yerk..

=)

No comments: