September 24, 2010

Makan2 Bersama Keluarga..

malam raya ke-6, ktorang g beraya kat umah kazen aku.. kat BBU.. ktorang gerak dlm kol 8 lebih.. smpai sana dlm kol 9 cmtue lar.. lepak2 umah dia jap, then dia ajak p makan..

so, kuar lar ktorang 2 fmly g makan.. patutnya masa nk pergi tue, parents n akak kazen aku tue nk pegi skali.. tapi last2 minute, tak jadi follow ktorang.. so, fmly ktorang je lar yg pegi..

g makan kat area mane tah.. aku pn tak ingt.. hehhehe..

mine!3272

ingt lagik tak budak kecik nie?? kalo tak ingt leh tengok kat sini..

uiiiii mata kemain bulat lagik yer.. cuba kalo ko men cak2 ngan dia.. agak2 dia da geram sgt.. mmg dia main pelepuk jerk.. tapi aku men cak2 ngan dia, aku nyorok belakang mama dia.. so ble dia geram ngan mak ngah dia nie, dia g pelepuk pada mama dia.. pandai kan aku mengelak dari kena pelepuk ngan dia.. hahhaaha..

mine!3273

budak yang tensen sbb smpai2 da kena sumbat dlm stroller.. hahahhaha.. dia pnye belt2 tue sume da kena pakaikan if dia tak tdo.. sbbnya, dia da pandai men tolak2 badan dia ke bawah.. kang ada kes ank sedara aku jatuh dari stroller plak.. x memasal je kan..

mine!3274

seeeeee.. muka monyokkkkkk jer..

dia pnye rimas ngan belt2 tue, smpai kan yang dia pegang tue pn dia nk gigit gak.. tapi ktorang ada lar angkat2 dia sblm makanan smpai.. ble makanan da smpai, duduk smula ye miqhael dlm stroller..

mine!3276

mine!3277

byk gak lar menu yang ktorang order.. nie yang mana smpai awal je aku smpat snap.. yang mana smpai lambt, aku tak snap pn.. ater, phone da msuk dlm handbag kan.. koser lar aku nk kluarkan smula.. huhuhu..

ada kailan ikan masin, kangkung goreng belacan, ikan siakap 3 rasa 2 ekor, ikan bawal masak lemak cili api..

then yang takde dlm gmbar plak, ikan pari bakar 2 ekor, sotong goreng tepung, telur dadar n lagik satu ape kebenda tah.. aku tak ingt da..

meja adalah sepenuh2 tidak!!! smpai tak tau nk sumbat mana lagik lauk2 yang smpai lmbt tue.. hahhahaha..

mine!3275

adrian adalah teruja tahap dewa bila nmpak makanan.. besor je matanya bile makanan smpai.. eleh, mcm lar blh makan lauk2 tue sume kan.. huhuhu..

so mama dia mintak ikan bawal goreng.. kasik suap dia makan ngan nasi putih.. membulat ooooo budak nie.. berat pn udah 10kilo.. syabas2!! miqhael plak menyusul lepas nie yerk.. hehehhe..

sementara lum dpt kaki, naik lar berat badan kan.. sok2 da dpt kaki, confirm berat turun.. dok exercise berjalan jer..

=)

No comments: