September 7, 2010

Bila Takde Kejer..

aku kalo kat umah akak aku, agak2 xda kejer jer mmg aku snap2 pics ngan miqhael jer.. tapi sbb last week dia xbrape nk ada shat sgt kan, so kalo amek pics dia mmg moody je lar muka.. hehehe..

dia pn mcm da pantang nmpak aku pgg phone aku jer.. cm da tau2 je mak ngah dia nk wat ape..

mine!3160

mine!3162

sejak2 da terror hisap jari nie, asal dpt kain napkin dia tue laju jer jari dia nk msuk mulut.. ktorang kalo nk leka kan dia, mmg bagi kain napkin tue.. nnti dia leka lar men kain napkin smbil hisap jari..

ari tue bagi dia men mainan dia.. kelentang kelentung kena muka.. sib bek tak nangis.. pstu tau2 mainan dia da msuk smpai ke lengan dia.. hahhaha..

mine!3163

mine!3164

aku gerammmmmmmmmmm sgt tengok kaki dia.. ishhhh, dpt gigit tue mmg sedap.. akak aku pn kadang2 kalo da geram sgt ngan dia mmg kena pokpok jer paha dia tue.. sib bek si kecik nie tak cembeng..

mine!3167

hoooreeeyyyyy!!! berjaya hisap jari.. hehhehe..

1st time dia da terror hisap jari masa ktorang otw balik dari jb ari tue.. kan ktorang ada singgah jakel tue kan.. so otw balik dari jakel tue, spnjng perjalanan berbunyi2 dia menghisap jari.. cm sedap sgt jari dia tue.. =p

mine!3161mine!3166

byk2 pics ngan dia, aku suka yang 2 keping nie.. hahahhaa..

so sweet okeh.. siap tarik2 dagu aku bagai kan.. yang 2nd pic tue aku tak tau ape yang dia geram sgt.. tetbe pas da snap tengok2 dia cm nk gigit aku..

gelak sakan aku ngan akak aku tengok pic tue.. sabor je lar budak kecik nie..

mine!3169

tq budak selsema yang bagi kerjasama.. eh2.. korang tengok muka dia rupa sape eh?? rupa akak aku ker rupa abg ipar aku ek?? ada yang ckp rupa akak aku.. ada yang ckp rupa abg ipar aku..

tapi yang confirm telinga capang dia mmg copy paste telinga akak aku.. sib bek adik tak jendul cm mummy gak.. hahhahahha..

=p

No comments: