September 10, 2010

Hari Ke-28..

hari slasa ari tue, mlm nye aku da gerak blik jb nek ketapi.. so, blik keje terus drive blik umah akak aku.. smpai2 je amik miqhael dlu kat umah mak cik yg jaga dia, then tukar kan baju dia..

time aku amek miqhael tue, dia ngah tdo.. msuk umah baringkan dia pn dia tak sedar gak.. aku tukar kan pakaian dia pn, dia bantai tdo lagik.. sah2 lar dia ngantuk giler tue.. akak aku tepon, baru aku turun ke bwh.. ktorang g berbuka kat luar..

mine!3175

kan hari tue nk makan kat sini tak dpt kan sbb da full.. so ari slasa tue ktorang pegi lagik skali.. sib bek lar ada lagik 2 meja yang kosong.. dpt lar jugak berbuka kat sini.. rezeki2.. hehhehe..

mine!3184

mine!3186

mine!3187

mine!3188

pilihan menu yang ada.. mmg mcm2 lar.. harga pada aku kat sini reasonable lar..

menu utk berbuka sume adlah dipilih oleh akak aku.. ktorang blasah makan jer ape yang dia plih.. hehehhe..

mine!3194

iced white coffee for me & chinese tea for my BIL..

mine!3192

sagu mangga utk akak aku… serius yer, sagu mangga nie sgt sedapppp.. lemak jer rasanya..

mine!3193

ayam masak ape tak.. aku tak ingt lar.. nnti aku tnye akak aku smula yerk.. ktorang plih yang small portion jer.. sedappppp!! coz dia rasa mcm masam2 pedas skit..

mine!3196

kangkong goreng belacan.. nie pn sedappppppp!!

mine!3195

tom yam campur.. tom yam dia mcm kurang skit lar.. tak berapa pedas & masam.. so so sajerk..

mine!3197

nie pn sedapppppppppp sgttttt.. taufu dengan isi ketam.. lauk nie makan ratah mcm tue je pn sedap giler.. aku taufu tue mmg aku tolak lar kan.. aku kaup kuah dia sjer.. hhehehe..

mine!3189

budak bulat nie msti lar ada kan.. tapi tue lar, aku lupa nk amek towel dia.. kalo tak mmg dia leka lar men ramas2 kain towel dia tue.. sib bek dia tak meragam.. =)

mine!3185

nie address branch lain utk Restoran HOMST nie.. cuba lar yer kalo korang da dekat2 ngan kwasan2 nie.. pada aku berbaloi lar kalo makan kat tmpt mcm nie..

=)

No comments: