February 2, 2010

Auntie Anne's

smbung smula crita hari jumaat.. hehehe.. aku baru dpt nk update.. broadband aku di hari weeekends di conquer oleh akak aku n BIL aku.. pas sorang sorang nk pakai.. sorang dok berebut nk on fb.. sorang lagik dok berebut nk tukar pemain bola sepak alam maya dia.. hah, gaduh lar korang yerk..

cian blog aku gak yg tak smpt nk udpate.. =p

time kt JJ ari tue, da habis pusing dlm Jusco & teman kak jee beli baju utk ank2 dia, terus ktorang g mkan.. time g mkn nie pn da kol 2.. tak tuju tmpt2 yang best pn, cari makanan kat food court sahaja..

then aku kalo da smpai food court memana, sure lar yee mee yang jadi pilhan aku kan..

sekali kan.. yee mee nye tak sedappppppppp!! tak sama langsung rasa mcm yang kat food court alamanda.. huarrrggggghhhhhh.. sedih betul.. rasa skit2 jer..

pas kak jee da habis makan, n kak wati smpai, terus gerak nk balik..

tapi sblum kluar tue, aku singgah kat Auntie Anne's nie..

beli favourite pretzel aku.. aku suka yang almond pnye.. sedappppppp sgttttt..

mcm nie lar rupa pretzel nye..

tapi aku rasa yang nie macam terlebih duduk dlm oven dia jerk.. aku beli kat Alamanda slalu takde lar jadi mcm nie.. sib bek tak rasa hangittttt!!

dlm kreta gak aku bantai makan nie.. lapoooorrrrr gilerrrrr.. ater, beli yee mee tak berusik sgt kan.. tue yang jadi mcm org kebulurrrrrrr! haahhaha..

aku makan pretzel nye je.. aku tak cicah ngan ape benda yang dia bagi tah tue.. yang dlm bekas plastik kecik tue.. yang tue manisssss gilerrrrrr..

makan pretzel nye je pn da sedapppppp!!

=)

No comments: