February 19, 2010

Ibu ku jadi masked rider :)

ibu sape lar yang bertukar rupa jadi cmnie skali nie..

hahhahahaa..

its my mum lar.. =p

ktorang g tesco ari tue.. ari ape tah.. g bli groceries utk umah my sis.. then ibu pn g carik sluar dia jgak..

pastu masa nk kuar dari tesco nie, terjumpa plak ngan stall 'PERMATA HIJRAH'..

tue lar yang ibu aku dok try.. permata hijrah nie kan utk org yang ada mslah mata sume kan.. saje je lar ibu aku nk try..

sblm pakai yang mcm spek tue, actually budak tue ada letak ubt titik dlu kat dlm mata.. then dia semburkan plak ubt yang spray.. pastu baru pakai yang mcm spek tue..

ubt yang dia nk spray tue pn bergantung pada berapa kita pnye power rabun tue.. mcm ibu aku dia pnye power tinggi gak kan, so kena spray ubat yang kuat skit lar..

yang mcm spek nie tak semestinya kena pakai coz benda nie just utk membantu mempercepatkan ubat tue meresap ke dlm mata jer.. yang nie je pn da RM119.90..

but ibu aku tak beli pn yang nie sume.. end up dia cume beli ubat resdung utk adik aku yang 2 orang lagik kat umah jb sana.. uish, yang 2 org nie kalo da bersin, tak reti nk benti.. hihhihi..

harap2 ubt yang ibu aku beli nie leh kurangkan resdung diorang.. ubt tue just titik kan dlm hidung jer.. kena pakai 2x sehari..

hopefully berkesan lar ubt tue..

=)

No comments: