February 24, 2010

Lunch Hari Sabtu

hari sabtu last week, aku lepak sorang2 kat umah akak aku..

BIL aku lum blik outstation.. akak aku plak tengah hari tue g kenduri kahwin kat KL.. dia g ngan kawan dia.. aku mlas nk ikut..

jadinye utk lunch order McD sajorkkkk..

memula nk call tue mcm xsure lar diorang leh anta ke tak kat area umah akak aku nie.. coz dlu akak aku pernah call, tapi diorang ckp takde wat delivery kat area sini.. tapi lepas2 dari tue, ada je ktorang nmpka moto McDelivery tue lalu kat area umah akak aku nie..

aku pn try je lar col.. da bagi alamat sume, dia kata boleh hantar..yesss yesssss!!

nie je pn yang aku order..

beef proseprity 1 set tapi takde twister fries.. frust sgt.. padahal twister fries tue lar yang sodappp.. malas da nk tanye napa takde.. then ada bubur ayam gak..

beef prosperity tue aku makan half jer.. lagik half aku makan daging jer, roti tak larat nk telan.. bubur lak aku makan time da petang2 skit.. heheheh.. =p

petang nye, time BIL aku balik dari outstation ngah borak2 tue akak aku bagitau lar yang tadi ada call McD, boleh je diorang wat delivery kat sini..

terus BIL aku jawab..

'tue lar.. suara sayang mcm budak2.. tue yang kalo syg call nk suh delivery diorang ingt budak2 men tepon.. sbb tue diorang ckp tak hantar kat area sini..'

bengang je akak aku dengar jwpn husband dia..

aku ngan BIL aku da mmg bantai gelak jer..

hahahhahah..

No comments: